sobota, 9 marca 2013

Ledwo zdołałam wstać. Dni z pogodą, którą obecnie możemy podziwiać za oknem to chyba największa zmora. Ciemno, szaro, leje deszcz - tragedia. Mimo wszystko postanowiłam się wybrać po jakieś produkty na obiad. Wracając stwierdziłam, że nie był to zbyt szczęśliwy wybór. Daję słowo - przez całą zimę nie zmarzłam tak jak wczoraj! Biorąc pod uwagę fakt, że na uczelni w tym tygodnie miałam 'aż' jedne zajęcia mogłam spać 'aż' do 8.30! ;)

Mój mężczyzna zaskoczył mnie dziś ślicznym bukietem - dokładnie takim jak lubię (bez zbędnych badziewi, same związene kwiaty ;).



Wieczorem postanowiliśmy wyjść do kina - każda okazja jest dobra, żeby poświętować ;)
Oczywiście najpierw zaliczyliśmy jakże zdrowego 'MaCa' - przysięgam, że to już ostatni raz..
Nie umiem się odchudzać.. silnej woli brak absolutnie.

W kinie było mnóstwo ludzi, gdyby nie rezerwacja moglibyśmy pomarzyć o seansie. Jestem w szoku bo nie sądziłam, że ludzie celebrują 'Dzień kobiet' równie intensywnie jak Walentynki..
Film - 'Daję nam rok' - śmieszny, ale to w sumie tyle, odmóżdżający i lekki, całkiem spoko.
Chciałam przy okazji wstawić foto mojego dzisiejszego stroju, ale oczywiście nie zdążyłam zrobić przed wyjściem - cała ja, a jak wróciłam po tych wszystkich rzeczach wyglądałam jak wielka kulka, ale co mi tam ;)



Spódniczka z Primarku - automatycznie wskoczyła na listę moich ulubionych ;)
Butki - Wojas - bardzo lubię, ale ciągle się rozwiązują co jest meeega irytujące.
Legginsy - H&M 
Zwykła biała bluzka - C&A.

XoXo

3 komentarze:

  1. A ja widzę piękne włosy. może jakiś pościk ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam się czy ich nie obciąć.., chociaż mi szkoda, ale przydałoby się niestety..
      Post zamierzam dziś stworzyć dziękuję za odwiedziny ;*

      Usuń
  2. nie pochwaliłaś się tą super ekstra śliczną spódniczką! :)
    nie waż się obciąć włosów!!! nie wolno Ci:P

    ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.