czwartek, 28 marca 2013

Chandra. Jak nic.

Opublikowała Anullac. 48 komentarzy
Cześć Kochani !

Powiedzcie mi gdzie najlepiej sprzedawać stare książki, czy ciuchy, których już nie używamy?
Próbowałam coś działać na allegro, ale jest to zupełnie nieopłacalne..

Powstawiam też jakieś zdjęcia tutaj, może kogoś coś zainteresuje ;) Ale to w najbliższym czasie.
Dziś już spokój. Dom posprzątany więc bez nerwów i złości. Rano znów zaliczyliśmy basen. Uwielbiam to <3 Nie mam w ogóle motywacji do odchudzania.. W taką pogodę naprawdę nic się nie chce, oczywiście nie wliczamy w to jedzenia.

Powiem wam szczerze, że jakieś dwie godziny temu doznałam szoku. Podeszliśmy pod klatkę, a nasz chomik leżał bez ruchu.. Można go było przewracać na bok, na plecy i nic. Wyglądał jak martwy.. Oczywiście jak to ja łzy w oczach.. Pewnie nie wszyscy to zrozumieją, ale ja bardzo przyzwyczajam się do zwierząt.. Nawet do takiego chomiczka i po prostu mi smutno..

Stwierdziliśmy, że jeszcze trochę ją pogłaszczemy i trzeba będzie coś z nią zrobić.. Gdzieś wynieść czy zakopać.. Przejechaliśmy wszystkie fora w internecie i zobaczyliśmy, że ona się nie rusza, ale ....oddycha. Dziwna sytuacja i co teraz? Żyje, ale jest jakby przyćpana.. No dobra poczekajmy.. Przeglądając net trafiłam na to, że chomiki zapadają w sen zimowy, albo tzw. hibernację. Zdarza się to tylko wtedy gdy jest im za zimno i trzeba je wtedy ogrzać. Przypomnieliśmy sobie, że klatka stała na noc przy drzwiach od łazienki (nie może spać z nami bo jeździ w kółeczku i gryzie klatkę ;p), a tam trochę wieje.. Wzięłam to maleństwo pod szlafrok z froty i głaskałam. Po 2 minutach 'ożyła', zaczęła się ruszać, otworzyła oczka, a po 5 minutach nie mogłam jej już złapać. Brzmi zabawnie, ale naprawdę nie było mi do śmiechu.. Cała sytuacja komiczna, biolog nie wiedział, że chomik hibernuje.. Ale kurcze jest to dla mnie dość duże odkrycie, bo wbrew pozorom nasze studia nie były poświęcone chomikom ;p

Bonsia obecnie się najadła, napiła i poszła spać. Śmiech na sali, wyrąbała nas na szaro ;D Mam tylko nadzieję, że nic jej się nie stanie przez to ;( Wygląda na chorą.. Zobaczymy :(

A tak przy okazji to stwierdziłam, że to bardzo brzydko, że się nawet nie przedstawiłam, więc ..



Siema! Ola jestem ;)


XoXo ;*


48 komentarzy:

  1. no siema Stara;*
    a Bonsia odwaliła akcję że szok.. o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooo no hej :D miło Cię widzieć :D
    hehe a akcja z Bonsią niezła! :D dobrze, że poczekałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj widze ze juz zrobilas te nakladki pod naglowkiem ;) przepraszma ze dopiero teraz ale nie mialam wczesniej czasu odpowiedziec na komentarze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy i tak dzięki, że się odezwałaś ;*

      Usuń
  4. proponuję popytać po znajomych np. na facebooku czy zwyczajnie przy spotkaniach :)) Moze wpadnie cos komus w oko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O iitv jeszcze nie słyszałam, ale weszłam i już widzę dużo ciekawych filmów,
    których na poprzedniej stronie nie widziałam. Dzięki wielkie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawna sytuacja z tym chomiczkiem :)

    Zapraszam na konkurs, czerwone szpilki mogą być Twoje :)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa to wiesz co :D Jak masz szablon w sensie ze tam dodajesz duperele UKLAD i tam pod naglowek dodalam wlasnie 'cos' html/java ;D i zrobilam sobie ikonki w jakims proigrami photoscape chyba i je wrzucalam i dawalm pod nie link do danej podstrony :D jak wejdziesz w STRONY i tam dasz wyswietl to wyswietli Ci sie w oddzielnym okienku i ten adres dodawalam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz:) mnie w ten sam sposób udało się uratować chomika:)

    OdpowiedzUsuń
  9. heh siema Olu!:) a chomik niezle Was zrobil w bambuko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No..... Narazie jest ok zobaczymy za kilka dni..

      Usuń
  10. kochanie z czego ty sie chcesz odchudzać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluzeczka wyjątkowo pomaga w zakryciu brzuszka ;)

      Usuń
  11. ale cudne zdjęcie! akcja z chomikiem genialna, że udało się zachować zimną krew i uratować! Jesteś z Krakowa czy to wycieczka ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o ciuchy, to moja koleżanka zawsze poleca szafa.pl :)
    Świetne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno najadlas sie strachu :( ale dobrze, ze wszystko w porzadku, nie dziwie sie Twojej reakcji :)
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym do Ciebie wpadła, ale masz zablokowany profil i nie znam adresu bloga ;(

      Usuń
  14. jeżeli chodzi o ciuchy to vinted.pl czy jakoś tak, może jeszcze na jakimś pchlim targu, kiermaszach typu Cekinada? :)

    zapraszam do mnie na konkurs!
    http://visnafashion.blogspot.com/2013/03/1st-anniversary-of-my-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję na pewno zobaczę co to za stronka xD

      Usuń
  15. też bym się przestraszyła w takiej sytuacji ale dobrze, że wszystko skończyło się pozytywnie :D co do ciuchow to ja sprzedaję na allegro ale no cóz, allegro zarabiać też musi dlatego od sprzedanej rzeczy zabiera 7% ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no było stesowo, ale narazie odpukać szaleje w klatce ;)

      co do allegro, bardziej wkurza mnie płącenie za wystawienie, a i tak nikt nic nie kupuje.. :(

      Usuń
  16. przyjemnie TU :)

    *Obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  17. Niejesteś z Poznania, prawda? W poznaniu jest targ staroci to wiem na pewno. Nie jestem pewna, czy w innych miastach tez by był, ale na pewno tam coś sprzedasz, tylko wymaga to stania i próbowania wciśnięcia swego towaru klientom. a poza tym, sa antykwariaty i możesz poszukać w internecie jakichś fanatyków czy kolekcjonerów, bo na allegro raczej tacy nie wchodzą. a ciuchy, których już nie używasz: szafa.pl- sama nie korzystam, ale wuchta blogerek o tym pisze. a swoją drogą, ksiązki jakie masz? Bo jeśli to jakies dobre fantasy lub king, to może i bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ;) ja ze Śląska ;)Szafa.pl słyszałam ale jakoś nie umiem się do tego zabrać ;D taki targ to super sprawa ;p u nas chyba nie ma takiego czegoś :( a książki raczej ze studiów ;p

      Usuń
  18. Ładnie wyglądasz :)) Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko! mój Ryś zdechł dwa lata temu i okropnie płakałam :(( Ale o takim zjawisku i nich się jeszcze nie spotkałam :)) /E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też ;D teraz jest wszystko ok zobaczymy na jak długo ..

      Usuń
  20. o ja, ale dziwna ta sytuacja z chomikiem :D dobrze, ze go nie zakopaliście jednak :P
    też muszę powystawiać gdzieś swoje stare ciuchy na sprzedaż... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No.. Dobrze, że oddychał dość widocznie bo ponoć w czasie takiego snu czasem ledwo co widać te bicie serduszka..;)

      Usuń
  21. fajnie:)

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sprzedaje ciuchy na allegro i nie mażekam , ale są też strony z twojego regionu (np. ja mieszkam w Tarnowie i moge sprzedawać na www.tarnowiak.pl ) gdzie można wystawiać rzeczy za darmo ;)
    Powodzenia ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to jakoś nie bardzo wychodzi ;D

      Usuń
  23. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziwna sytuacja z chomikiem.. xD
    OOOOo to ja tu bd zagladac jak masz jakies ciuszki na sprzedaz :)
    obserwuje i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe są takie sprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna jesteś ;) dzięki za odwiedziny + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy miałam chomika, miała miejsce podobna sytuacja. Sporo śmiechu przy tym było
    Piękna jesteś!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://winter-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale jesteś ładna ;)
    Mój chomik też tak miał :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.