wtorek, 26 marca 2013

'Idą' święta.

Opublikowała Anullac. 27 komentarzy
Pogoda zaczyna doprowadzać mnie do szału. Już nie tylko przez to, że nie można wyjść bo jest tak okropnie zimno, ale przede wszystkim dlatego, że nie potrafię rano wstać. Na uczelni mamy już mało zajęć, piąty rok, a hardcore zaczyna się od maja. Żałosne! Mogę zatem pospać trochę dłużej, ale stanowczo 8.30 jest godziną dead line, tym bardziej, że przed świętami trzeba trochę posprzątać.. Niestety, od 2 dni budzę się przed 9, a zanim łaskawie ruszę swoje cztery litery z łóżka, jest dobrze po 9.. Mam dziś konkretną chandrę, sprzątałam pół dnia, a jedynym umilaczem był tv w tle.. Tragedia.

Za to teraz mam chwilkę dla siebie. Postanowiłam pokazać Wam dziś co czytam ;)
Książki ułożone mam w ciągu więc trudno było je uchwycić (dlatego na zdjęciach się powtarzają ;p)




Nie będę wymieniać wszystkich - tylko te najfajniejsze ;)
*Życie Pi - ostatnio zrobiło się o niej głośno, bo została zekranizowana, zgarnęli chyba 4 oskary ;) 
*Stulecie chirurgów - to książka mojego męża, jeszcze nie czytałam, ale ponoć jest świetna ;)
* Książki Carlos Ruiz Zafon'a - Cień Wiatru, Więzień nieba, Gra Anioła - UWIELBIAM!  I polecam wszystkim serdecznie ;)
*Katedra w Barcelonie


* Następnie mam kilka książek Małgorzaty Musierowicz, powiem Wam, że od podstawówki kocham Jeżycjadę i raczej się to nie zmieni ;) Lubię czasem wrócić do beztroskich chwil i poczytać jej książki ;)
* Piękno neurobiologii - to akurat książka dotycząca mózgu, powiązana z moimi studiami, lubię przejrzeć w wolnej chwili ;)
*Dalej jest mój hit książkowy ;) Plotkara. Kocham od zawsze. Przeczytałam od dechy do dechy wszystkie części, niestety nie mam pierwszych 6 i nie umiem ich już nigdzie znaleźć :( Jeśli chodzi o serial to też mój faworyt ever ! ;)


*Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi - warto przeczytać!
*Piękne istoty - w walentynki wybraliśmy się na to do kina i powiem szczerze, że historia naprawdę mi się spodobała, dlatego dostałam książkę od męża - w nagrodę za zdaną sesję ;)




I tę właśnie książkę wybrałam na dzisiejszy wieczór ;) Zobaczymy czy jest lepsza od filmu, jak to zwykle bywa ;)

Xoxo! ;*

27 komentarzy:

  1. Ach ta pogoda -,-
    Polecam książkę
    Bez odwrotu ; )
    Zapraszam :
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Carlos Ruiz Zafon - uwielbiam tego gościa:) "Cień wiatru" jedna z najlepszych książek! ale "Katedre.." napisał Ildefonso Falcones:) pewnie z rozpędu ten błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam CI książkę o której mówiłam na FB https://www.facebook.com/Swigutowaaaaa?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  4. Plotkara <3 Oglądałam serial i byłam w nim zakochana, może czas skusić się na książki ;)

    Zapraszam na mojego bloga, zaprosiłam Cię do wzięcia udziału w pewnej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książki są chyba jeszcze lepsze ;)

      Usuń
  5. Zafon jest świetny! Jeden z moich ulubionych <3
    Obserwuję, liczę na rewanż :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do pogody, to mnie też już doprowadza do szały, kto to słyszał żeby śnieg pod komiec marca leżał ... Ps. czekam na kolejny post ;** Pozdrawiam i zaapraszam do mnie http://wikusia27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zakochana w życiu PI, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaa plotkara <3 fajny katalog książek:) ja zaczęłam kupować od stycznia i wpadłam w ksiązkoholizm, co chwilę kupuję nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię dłużej pospać i też kocham plotkarę <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz mnóstwo książek! ja też mam całkiem dużą kolekcję, bardzo lubię czytać :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe książeczki:) ja również obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh..mnie też pogoda zaczyna doprowadzać do szału ; / śnieg wszędzie leży -.-'

    OdpowiedzUsuń
  15. A kogo ta pogoda wgl rozpieszcza ; )


    Obserwujemy?
    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obecnie czytam "Trafny wybór" J.K.Rowling. Piękne istoty jakoś mnie nie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam ;D nie wiem czemu, po prostu lubię takie romansidła ckliwe ;d

      Usuń
  17. dużo tego :D ja też uwielbiam czytać książki :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.