poniedziałek, 18 marca 2013

Hej Wszystkim! Dziś chciałam Wam pokazać jak przetrzymuję moje kosmetyki. Nie jest to żaden wyrafinowany sposób ale wydaje mi się, ze sprawdza się całkiem nieźle ;)
W grudniu otrzymałam mojego pierwszego (i chyba ostatniego ;) shinybox'a. Jest to istotne ze względu na to, że pudełeczko przydało się do kosmetyków 'stojących'.





Pędzle do makijażu przechowuję w pojemniczku z IKEI, jest to dość wygodna sprawa bo mam je zawsze na wierzchu ;) Po prawej stronie mam podkłady i perfumy, których aktualnie używam.

Kolorówkę postanowiłam umieścić w szufladzie i w związku z tym szafka na krawaty mojego męża stała się moją toaletką ;P




Organizer (bodajże na sztućce ;) również kupiłam w IKEI za całe 5 (?) złotych. Koszyczki są naprawdę stare i sfatygowane, niestety nie pamiętam gdzie zakupione.

Jeśli wyptrzycie tu coś ciekawego i będziecie chciały, żebym opisała to bardziej szczegółowo to dajcie znać! ;)


Wróciliśmy wczoraj z Warszawy. Weekend był wspaniały ;)




Przepyszna czekolada made by my sister <3


I na koniec efekty nudy w czasie jazdy ;)


video



Plus pyszności od mamy ;)



36 komentarzy:

  1. Czekolada wygląda przepysznie. *_*
    Kurcze, chciałabym miec taki porządek w moich kosmetykach. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosmetyków...! Też mam takie niebieskie plastikowe pudełeczko.
    Ja to nigdy nie dostałam shinyboxa ;-;
    Ale smacznie ta czekolada wygląda!
    Świetny blog! Obserwuję i pozdrawiam!


    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze utrzymujesz taki porządek? u mnie raczej z tym ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. woww! Ale masz ich dużo! ;D Pozazdrościć! ♥ Oddawaj trochę ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. identycznie wykorzystałam pudełko z shinybox ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom nie ma tego wcale dużo ;)

      Usuń
  7. Dobry pomysł z tym pudełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ;) Świetny pomysł na uporządkowanie kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe rozwiązania, ja mam bałagan w tym wszystkim ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki porządeek:D już wiem, że trochę pogrzebie w Twoich skarbach następnym razem:)):p
    czekoladaaa!

    ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. mniaaam , ale pyszności... Ale pomysł na kosmetyki megaaa, oh i ile masz lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekolada do picia <3 jak ona to robi ... ?
    galaretka <3 .. a ja znam pewną śmieszną forme na podanie galaretki :D

    Lakierki <3 wszystko jak uporządkowane, cenie za te 'drobnostki" ikeę, też lubie :(
    Ale ja nie mam tak miejsca na Swoje kosmetyki, wiec generalnie mam poupychane jakbny pochowane, ale wiem że jakbym wykazała się kreatywnością to bym wykombinowała jakoś fajnie miejca... znaczy mam swoj kącik malutki na biżuterię i kosmetyki ale to na wierzchu i w jednej notcę to ukazałam (nie bede szukac bo to było jakis czas temu) .. kurczę no .. trzeba bedzie pomyhslec zainspirowałaś mnie ;)

    A przpeis na biagietki pełnoziarniste z odrobiną mozarelli pomidorem i bazylią wziełam z gazetki dieta na 5 tygodni, i jest zdrowa jak najbardziej, zapiekana mozarella ser mozarella jest naajchudszy ze wszystkich, czasem pozwolę sobie jeszcze na GOUDA LIGHT - z marcpoll ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie nie wiem gdzie się to ustawia nawet :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej dziękuję Ci bardzo! :)
    O, ja też się zamierzam do posta o swojej organizacji kosmetyków :)
    Mmmmmmmmmm jej ale bym się napiła takiej czekolady^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobał mi się twój blog , czekam na kolejne posty , żeby żadnego nie przegapić już jestem w obserwatorach . Myślę , że mi się odwdzięczysz :*
    http://zwariowana-i-zaczarowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba też muszę zorganizować sobie takie miejsce.. jak na razie mam wielki bajzel, ale odnajduję się w nim ;D dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie zorganizowane :) Estetycznie wszystko wygląda :) Fajny blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na rozdanie :) http://patriciaa-mylife.blogspot.com/2013/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie je pochowałaś :)) a ta czekolada pyszna z chęcią bym wypiła ;D Mniam :))
    Może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jej! ja też mam trochę tych kosmetyków ale brak miejsca, pomysłowo!

    a ta czekolada i pyszności od mamy :D ahh zrobiłaś mi ochotę :) hi hi
    pozdrawiam i zapraszam do mnie od czasu do czasu;)
    http://dreaminspire90.blogspot.com/
    i dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałam :)
      dziękuję za pomoc:p
      mam nadzieje ze o to chodziło:P

      Usuń
  21. Fajny pomysł :)

    Komentuje i obserwuje :) Zapraszam do mnie :)

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny pomysł zazdroszczę takiej ich ilości :)
    ja mam ledwo paletkę cieni, tusz i puder,a le też nie skupiam się tak na makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kosmetyczna szufladka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomysłowo to urządziłaś :) podoba mi się :) jednak te organizatory szuflad kuchennych są nie zastąpione :P a te małe koszyczki kupowałam jakiś czas temu w selgrosie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mniaaaaaam ostatnie zdjęcie i czekolada !:d

    ohmyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też próbuje zawsze mieć tak pieknie poukładane kosmetyki, ale gdy tylko zaczynam malować to po prostu przez moja łazienkę przechodzi huragan ;O...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja przechowuję wszystko podobnie. Też w takich koszyczkach, w szufladzie i pędzle w pojemniku z Ikei :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.