wtorek, 19 marca 2013

Hej Wszystkim! Dziś postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, które kupiłam w zasadzie niechcący ;)
Będąc w Warszawie postanowiliśmy wpaść do Fashion House'a. Okazało się, że trafiliśmy na resztki wyprzedaży, więc korzystając z okazji kupiłam sobie spodnie i kurtkę ;)


Nie pojechałam tam z myślą o kurtce, chociaż w szafie miałam w zasadzie tylko jeden wiosenny płaszczyk (w którym ostatnio obskoczyłam cały przejściowy okres!), jednak gdy weszłam do Vero mody, zobaczyłam wielki napis 'kurtki 30 zł'. Podeszłam pooglądać i natknęłam się właśnie na tę - była przeceniona z 200 zł!! W życiu nie zapłaciłabym tyle za taką kurteczkę, ale 30 zł... to bezcen. 



Do sklepu, jakim jest Stefanel, nie wchodzę w ogóle. Jednak siostra stwierdziła, że chce sobie coś pooglądać. Po obejrzeniu kilku ciuchów juz wiedziałam dlaczego tam nigdy nie byłam.. Ceny wyglądały mniej więcej tak.. spodnie 600 zł, bluzeczki 400 zł, płaszcze 1400 zł, paski (!!!!) 300 zł. Złapałam się za głowę i stwierdziłam (powoli wychodząc), że nie jestem nienormalna. Zatrzymała mnie siostra, która powiedziała, że ona też tu 'na codzień' nie wchodzi, ale o tej porze roku czasem zdarza się coś naprawdę fajnego i taniego. Stwierdziłam ironicznie, że tanie w tym sklepie są zapewne te paski bo zauważyłam 'ogromną' przecenę kilku sztuk z 350 na 200 zł, no ale niech będzie. Po kilku minutach siostra podała mi spodnie mówiąc - idź przymierz są super! Zastanowiłam się przez chwilę czy dobrze się czuje, po czym pokazała mi cenę 58 zł (wtf?!?!?!). Okazało się, że jest to ostatnia para przeceniona - uwaga z 580 zł na 58.
Przymierzyłam - idealne - więc wzięłam, bo naprawdę mi się podobają ;)

***

Dziś po zajęciach wpadliśmy do IKEI, stwierdziłam, że muszę sobie kupić wreszcie jakieś lusterko, bo wystawanie rano w przedpokoju przy sztucznym świetle nie było zbyt komfortowe.. I mam!


Przy okazji załapałam się też na lakiery od mojej szwagierki. Powiedziała, że i tak ich nie używa więc jeśli mi się podobają mam brać ile chcę - wybrałam te dwa ;)






Miłego wieczoru!
XoXo


33 komentarze:

  1. fajna kurteczka :3 ja też ostatnio szaleję na przecenach ;) ostatnio kupiłam dwie spódniczki za 50 zł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości;)!
    cudowna kurteczka, ostatnio nie udało mi się trafić na żadne przeceny
    muszę sobie też sprawić podobne lusterko :D!
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow takie przeceny to ja też chcę :D Świetna kurtka i spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję;)
    Trafiłaś z tą kurtką!
    Ładniutka;>

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! No to niezłą trafiłaś przecenę w tym sklepie :D mi aż takie obniżki nie zdarzają:(
    Dziękuję za komplement :)
    Będę wpadać do Ciebie częściej na bloga także dodaję do obserwowanych <3
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochana ;* ;)
    hehe, Tak, GFC - to nic innego jak okienko z obserwatorami :)
    Ooooooosz w matko z córką i całą rodziną jej jak i pradziada! O_o
    580 zł w życiu bym nie dała! Masakra... Ale Tobie się poszczęściło ;) No dzięki siostrze :) Hehe ;)
    Kurtałka super też :)
    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena spodni mnie powaliła!!!!
    uwielbiam czerwone paznokcie, wiec i ten zakup jest na TAK!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszamy do zaobserwowana i oglądania nowego wspólnego bloga http://anjamon.blogspot.com/

    fajny blog ;)obserwujemy? :D

    zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No to rpzecena faktycznie CI się trafiła :) dobrze że postanowiłaś je przymierzyć :>

    Lakierki !
    Ja włąśnie zamówiłam z Vipera, bardziej już na wiosne lato- neonowe morelowe..
    Czerwony ciemne preferuje na zimę, aczkolwiek też może zawitać na moich pazurkach w lato, zalezy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to się nazywa dobra przecena;D
    kurtka wygląda bardzo fajnie, muszę ocenić ją na żywo:))
    od wczoraj znów maluję paznokcie, więc niedługo zaopatrzę się w jakiś nowy kolor;):D

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz szczęście z tymi przecenami bo kurtka jest śliczna.

    http://mietowalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super kurtka, spodnie strasznie mi się podobaja <3
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej kochana ;)
    Chcę Cię bliżej poznać, dlatego też nominowałam Cię do Liebster Award ;)
    Zapraszam Cię i mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na moje pytania ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie ! ;)

    http://impatientwoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. z 580 na 58 zł ?? z takiej przeceny to aż byłby grzech nie skorzystać :D

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow , jakie przeceny . *.* Fajnie , że trafiłaś . : )
    Spodnie są świetne , właśnie takich poszukuję . ; )
    Obserwujemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne rzeczy kupione niechcący :D p.s. zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award na moim blogu i zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej chciałabym kiedyś trafić na taką wyprzedaż :D
    Zapraszam do wizyty u mnie i wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog (:
    obserwuję i zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do spodni - nigdy nie widziałam tak olbrzymiej przeceny ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale przecena mega *o*
    Swietny blog, oczywiscie obserwuje i liczę na rewanż. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie są świetne! z resztą kurteczka tez niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing colors! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog;)
    +Obserwujemy?
    http://the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. woow szokujące ceny! haha ale obniżka mega :D i okazje :) lakiery też świetne !:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.