piątek, 29 marca 2013

Wprawdzie nie mam  jeszcze 25 lat (choć wcale nie dużo mi brakuje ;p), ale skład jest tak delikatny, że krem nie powinien zrobić mi żadnej krzywdy. Zakupiłam go niedawno (pokazywałam Wam kilka postów temu ;), ale stwierdziłam, że mogę już o nim co nieco powiedzieć ;)

Zapakowany był w kartonowe pudełeczko (widoczne w poście o zakupach). Kosztował mnie jakieś 11 zł za 50 ml. Kupiłam go w sklepie firmowym Ziaji.

Oczywiście pudełko wyrzuciłam (cała ja ;) więc nie mogę Wam podać składu. Wiem tylko jedno, nie zawiera parafiny, dlatego nie zapcha, jest bardzo delikatny i na pewno nie podrażni ;)



Konsystencja, jest fajna, kremik bardzo szybko się wchłania. Zapach mógłby być przyjemniejszy, ale nie można narzekać. Na pewno nie jest ostry ani drażniący. 

Można go stosować zarówno na noc jak i na dzień. Ja używam go zawsze na noc, a w dzień w zależności od wyglądu mojej cery, na zmianę z kremem z Biotherm'u, ale o nim innym razem ;)




Jaka jest moja opinia? Według mnie krem jest cudowny. Mimo mojej mieszanej cery nie zapchał mnie. Po nałożeniu skóra jest gładka jak aksamit i idealnie nawilżona. Często borykałam się z problemem zbyt słabego nawilżenia twarzy, ale ten krem poradził sobie doskonale. Powiem Wam szczerze, że słyszałam o nim dobre opinie, ale nie spodziewałam się cudów - a jednak, miłe rozczarowanie! Twarz jest wygładzona, delikatna i zdrowa. 

Uważam, że za taką jakość cena jest śmieszna ;) Zaznaczam jeszcze, że krem jest bardzo wydajny.




I jeszcze jedna - dla mnie bardzo istotna sprawa - krem jest testowany alergologicznie, a dla mnie okropnego alergika to naprawdę ważne!




Po 3 dniach od tamtego wydarzenia Bonsia jednak poszła spać. Może była chora...  :( Bardzo mi smutno.





Xoxo ;*


15 komentarzy:

  1. ciekawy produkt :)
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania trzy dowolnie wybrane pary butów od shoelook.com z ich najnowszej kolekcji!
    http://mademoisellepoisson.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm mój się właśnie kończy, więc wiem jaki zakupię następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że te serie +25 są całkiem niezłe. Może czas wypróbować. NA razie odwlekę to do wakacji bo mam otwarte 4 kremy, a na pewno jeszcze coś do mnie "leci":)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak korzystam z krem ziaja kakaowy ;p
    i zamiezam z ziajiii kupic sobie rebuild (do piersi krem) dostepny w internecie raczej tylko ..
    nie widziałam w sklepach ( wyprobowac do ooglniej pielegnacji piersi) nie lucze na cudy, poprostu mam taka potrzebe.

    OdpowiedzUsuń
  5. łoooo jaki słodziak na tej fotce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to i tak właśnie od września przytyłam 5-6kg, a w wakacje już dochodziłam do siebie oczywiscie po regularnymz zdrowym żywieniu oraz po ćwiczeniach :) ... zamierzam znów się wziąźć tak na wakacje żeby lepiej wygladac .

    Nie posiadam takiego sklepu wyłącznie z produktami ziaji u siebie...

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skończyłam 25 lat w lutym i właśnie rozglądam się za takim specyfikiem :)) po twojej recenzji chyba go kupię :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ja mam 23, ale co tam myślę, że krzywdy mi nie zrobi ;D

      Usuń
  9. śliczna wesoła Bonsia;) zapraszam do mnie : tam post inspirowany Twoim cuuudnym porządkiem w kosmetykach ;O

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ! Miło mi ;) nagłówek prawdopodobnie będzie zmieniany wkrótce , ale na jakiś lepszy :) U Ciebie bardzo pozytywnie i prezentujesz dobre kosmetyki .pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzywam mleczka tej firmy jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie ten krem, nawet bardzo:)

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.