poniedziałek, 11 marca 2013

Dziś postanowiłam przewertować swoje kosmetyki , stwierdziłam, że mogłabym zrobić post na temat moich pomadek, choć powiem szczerze - nie mam ich za wiele  (wg mnie i tak za dużo ;)


Oto moja skromna kolekcja. Niektóre są już ze mną dość długo.
Nie jestem w stanie podać dokładnych serii, ale myślę, że firmy wystarczą ;)
Pomadki ułożyłam w miarę kolorystycznie, niekoniecznie firmowo.

1. Pomadka Lancome Le Rouge Absolu nr 47. Dostałam ją od siostry, kupiona we Francji dlatego nie jestem w stanie powiedzieć nic na temat ceny, nie wiem też gdzie można ją zakupić :( Szminka jest świetna, uwielbiam jej kolor bo czerwień nie jest zbyt intensywna, nadaję się zarówno na dzień jak i na wieczór ;) Jeśli chodzi o trwałość to naprawdę super (utrzymuje się długo nawet podczas jedzenia i picia ;)
Jej zapach to moja miłość - przysięgam..



2. To mój najnowszy nabytek - prezent świąteczny - czerwona pomadka z Avonu Poppy love i powiem szczerze jestem mile zaskoczona. Nie jestem fanką Avon'u, bo uważam, że cena ich kosmetyków mimo, że czasem są fajne, jest mocno wygórowana, a bardzo często za tę samą cenę można kupić produkty dużo lepszej marki.
To w zasadzie jedyna prawdziwa czerwień w mojej kolekcji. Miałam ją na sobie w sylwestrową noc i  wyglądała bosko. Co do trwałości to szczerze - nie pamiętam, ale raczej nie był to jakiś szczególnie długi czas..




3. Kolejna pomadka jest także z Lancome - nr 334 okoliczności wejścia w jej posiadanie podobne jak w pierwszym przypadku ;) Kolor jest przepiękny i trwały, idealny na lato. Zapach jak w pkt 1.. big love <3




4. Giorgio Armani Armani Silk nr 3 kolejna szminka, którą posiadam dzięki dobroci mojej kochanej siostry ;) Kolor jest śliczny, posiada delikatne drobinki brokatu co mi nie przeszkadza, ale uniemożliwia częste stosowanie :(




5. To pomadka błyszczykowa, której ostatnimi czasy używam nałogowo, mowa tu o Wibo Lovely w odcieniu 04. Zapach piękny, melonowy (?). Kolor bardzo mi odpowiada, ale trzeba przyznać, że nie utrzymuje się na ustach zbyt długo - niestety.




6. Też jest pomadką błyszczykową, przez co bardzo miękką i trochę rozmazującą się. Shu Uemura nr 943. 
Jest naprawdę fajna, miałam ją na ustach w dniu swojego ślubu, więc kojarzy mi się świetnie i mam do niej sentyment.. Trwałość dość dobra, zapach podobny do tych z Lancome .. <3. Opakowanie jest trochę słabe bo jak widać zakrętka już pękła..




7. Następna Shu Uemura w kolorze 003. Ją traktowałabym raczej jako błyszczyk z drobinkami, fajnie nawilża i także pięknie pachnie. Z zakrętką to samo co wyżej...




8. Stara pomadka z Avonu Pink tinted lip care. Rzadko jej używam, w zasadzie to wzięłam ją od mamy i tak już została ;p To jedna z tych, która mieni się na różowo-fioletowe odcienie ;)




9. Ostatnia też Avon'owska. Przyznam szczerze, że mam ją już chyba kilka lat (sic!) i nic się z nią nie dzieje, nie zmieniła zapachu ani barwy więc pozytywnie. Seria Color Trend Frosty rose, jest ok choć kolor jak dla mnie średni  (może dlatego nie mogę jej już tak długo zużyć od tak dawna...).








A tutaj kolorki, w kolejności opisywania ;)



Z racji tego, że te ostatnie słabo widać wstawiam jeszcze powiększenie ;)

XoXo <3



12 komentarzy:

  1. wydają się dobre, szczerze mówiąc ciekawi mnie ta pierwsza.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wibo Lovely jest śliczna, chyba kupie sobie również ten kolorek jak znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest naprawdę fajna i niedroga, na przecenie kosztowała chyba 5 zł ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne kolorki szkoda ze nie pokazałas jak prezentuja sie na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trochę zaniedbane usta jak na te chwilę, ale dołożę zdjęcia w najbliższym czasie!;) Dzięki za podpowiedź ;)

      Usuń
  4. Ja chyba wolę błyszczyki, a pomadki tylko na większe wyjścia i to w nasyconych kolorach ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pomadki, ale w sezonie zimowym średnio się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta 3 z lancome świetna!


    dzieki za wizytę!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pomadki, a raczej ich kolory:)
    też muszę się w jakieś zaopatrzyć:)))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 i 2 moje faworytki- piękne odcienie! Dziękuje za odwiedziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę podobna tematyka jak u mnie ;)
    Z chęcią dołączę ;)

    Mała podpowiedź - wyłącz moderację obrazkową komentarzy - to zawsze zniechęca :P

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Pokaźna kolekcja;] ta z lovely i kolor trend jest fajna!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.