poniedziałek, 25 marca 2013

Niedzielny wieczór ;)

Opublikowała Anullac. 31 komentarzy
Hej wszystkim! ;) Dziś króciutko ;) Wczoraj postawiliśmy na chillout! Wpadła do nas przyjaciółka (możecie do niej zajrzeć tutaj) więc zrobiliśmy sobie wieczór z pizzą (4 sery mniam, pysznie i kalorycznie ;), tv i manicure'm <3

Mój mąż nie podzielał naszego entuzjazmu, dostało nam się za 'smrodzenie' w pokoju ;D

A oto efekt wczorajszego wieczoru :



Jeśli ktoś ma wątpliwości to oczywiście pizza 'przyszła' 2 minuty po tym, jak pomalowałyśmy pazurki.., ale wiecie co? Wcale nie byłyśmy zaskoczone, toż to złośliwość 'rzeczy martwych' ;p.

Lakier: Wibo Express growth nr 483
Pożyczony od M <3 więcej tutaj  ;)


Xoxo :*

31 komentarzy:

  1. takie babskie wieczory, to jednak z najlepszych rzeczy na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie wyglądają świetnie! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie.. kolor lakieru również :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja akurat ich nie lubię.. ;P Ale bardzo dziękuję ;)

      Usuń
  4. jesteś najlepsza! <3
    i tak "lustereczko" wymiatało;D
    piękny manicure, a pizza.. mniaam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie. :D
    Też taki kolorek posiadam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha znam to:)Sama nieraz obrywałam z koleżankami za "smrodzenie"lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy wszyscy mężowie tak reagują na nasze lakiery? ja dzis mam pinki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidze tego brzucha, nawet gdy byłam bardzo chuda to i tak był duży więc chcę się go pozbyć, pamiętaj, że mięśnie też ważą. Kilogram tłuszczu różni się od kilograma mięśni objętością ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba żaden facet nie lubi tego zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nikt nie lubi smrodu lakieru.. ja przy zmywaniu paznokci potrafię kichać 10 razy, mała alergia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah mnie nawet nie przeszkadza, ale jemu aż nadto ;D

      Usuń
  11. Może masz rację z ta przerwą w związku u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful colour <3
    what about following each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten kolor :) Lubię lakiery z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. thanks dear!! :)
    follow you back now :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award na moim blogu i zapraszam do zabawy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja przestałam obgryzac paznokcie i nie moge doczekac się , kiedy urosną takie jak Twoje:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.