piątek, 15 marca 2013

Nowości i denka ;)

Opublikowała Anullac. 19 komentarzy
Dziś chcę Wam pokazać jakie kosmetyki udało mi się zużyć w ostatnim czasie i co nowego kupiłam na ich miejsce ;)

1. Krem Vichy Normaderm dostałam jak zwykle od siostry. Poprosiłam ją o niego ze względu na to, że używałam już wcześniej żelu do mycia twarzy tej samej firmy i ten był świetny! Powiem szczerze, że krem jest taki sobie.. Pod makijaż nie nadaje się w ogóle. Okropnie się roluje. Zapach - mnie osobiście się nie podoba, ale to kwestia gustu. Nie zapycha, ale czy działa tak świetnie na niedoskonałości? Nie powiedziałabym..



Opakowanie jest bardzo ładne, a plusem zapewne jest fakt, że świetna pompeczka umożliwia wykorzystanie kremu do samego końca ;) Cena jest kosmiczna, z tego co widziałam oscyluje w okolicach 45 zł.. Tragedia. Na pewno nie kupię ponownie.

2. Krem pod oczy z AA Ultra odżywianie. Krem jest bardzo fajny, skóra jest dobrze nawilżona, i co najważniejsze nie uczulił mnie, a z moją alergią to wcale nie takie pewne.. Cena przystępna, kupiłam go w Rossmanie za jakies 10 zł.. nie pamiętam dokładnie.




3. Jedwab w płynie do włosów firmy Verona laboratories, kupiony bardzo dawno temu chyba w Rossmanie. Powiem tak, szału nie ma. Ceny nie znam bo kupił go mój mąż. 




4. Podkład La Roche Posay Unifiance  w kolorze 01. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale jest to mój ulubiony podkład i chciałam wykorzystać go do samego końca. Jest cały rozwalony bo otworzenie tego wieczka nie było łatwe ;P Podkład jest po prostu genialny! Kryje fajnie, nie wysusza idealnie wpasowuje sie w skórę ;) Jest drogi, w Polsce kosztuje koło 70 zł, ale według mnie wart swojej ceny. Ja kupiłam go we Francji tam cena była naprawdę w porządku.




Co kupiłam w zamian?




-Krem wygładzający 25+ z Ziaji (dostałam też małą próbeczkę),
-Krem pod oczy Clarisonic - dla młodych oczu,
-Podkład Bell w odcieniu 01
-Wrzuciłam też krem z Ziaji, który kupiłam mężowi - ponoć jest świetny!

+ okularki z C&A ;)




Poużywam i zdam relacje ;)

Xoxo


19 komentarzy:

  1. drogie kremy wcale nie muszą być lepsze od tańszych, jak np. Twój Ziaja czy mój AA:))
    a kto Ci pomógł w wyborze takich pięknych okularów;dd

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, czy w Polsce można gdzieś mimo wszystko znaleźć ten podkład- poszukam!!! co do Vichy to ta firma ma produkty dobre i kiepskie. Zel Normaderm jest akurat tym dobrym - choć wersja starsza była lepsza. Do mycia twarzy polecam Ci La Roche Effaclar (najlepiej w wersji 400 ml z pompką) - jest o wiele lepszy niż ten z Vichy. Dla mnie genialny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcecnie też używam Effaclar'u na pewno nie wysusza tak jak Normaderm ;) Ten podkład na pewno można kupić przez internet, choć cena jest jaka jest niestety :(
      buźka!

      Usuń
  3. Fajne kosmetyki, szkoda, że podkład taki drogi.
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście używałam podkładu i dla mnie się nie sprawdził, w tej cenie znam kilka dla mnie lepszych ;) jeśli chodzi o krem to dla mnie najlepsze są z LRP lub Avene ;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie każdy powinien sam próbować co dla niego pasuje ;) Dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
  5. uff dobrze, że tu wpadłam, bo zamierzałam kupić ten krem, ale skoro tak kiepsko go oceniasz to sobie odpuszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie polecam, naprawdę nie warto ;)

      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam znów! ;)

      Usuń
  6. Podobaj mi się gogielki;)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Okularki są świetne, zamierzam sobie takie kupić ;)
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie normaderm sprawdzał się swojego czasu świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam ten krem z vishy i uzywalam go bardzo dlugo. To prawda, ze nie nadaje sie pod makijaz, ale stosowany regularnie widocznie wyrownuje koloryt cery. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka lat temu używałam vichy i bardzo sobie chwaliłam :) zapomniałam już o tym kremie :) chyba zakupie jak tylko wykorzystam aktualne :) Bardzo interesujący blog :) zapraszam również do mnie w wolnej chwili :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.