środa, 27 marca 2013

Zmiany, zmiany!

Opublikowała Anullac. 27 komentarzy
Siema ;) Jak pewnie zauważyliście postanowiłam trochę tu pozmieniać. Dodałam nagłówek, który nie jest może szczytem marzeń, ale jak na to, że nie mam profesjonalnego programu, może być ;) Jeśli będę miała okazję coś z tym zrobić, na pewno się tym zajmę! Dodałam też etykiety na dole strony (może komuś się przydadzą ;) i zakładki pod nagłówkiem - to jeszcze w budowie.
Jeśli ma ktoś jakiekolwiek uwagi to chętnie wysłucham ;) Chciałabym, żeby ten blog był przejrzysty i żeby sam sobą zachęcał do czytania - nie cierpię przeglądać blogów, które mają napaćkane wszystko i nic.. Dlatego staram się by mój tak nie wyglądał.

Dziś mieliśmy naprawdę fajny dzień ;) Wprawdzie trzeba było dokończyć porządki przedświąteczne, ale całość na plus ;) Spędziliśmy świetne popołudnie z przyjaciółmi na basenie - relaks po sprzątaniu to podstawa!

Teraz wieczór z winkiem i  mężem ;) Takie wspólne chwile właśnie kochamy! ;)



Chcę! Choć obawiam się, że w moim przypadku jedno wyjście i będą czarne :( (zdj zrobione w C&A).


A ten oto Słodziak mówi wam - dobranoc! ;)

Edit: Szablon jest jeszcze lepszy po zmianie bannera ;) Dziękuję Inka :* jesteś kochana!! ;)

Xoxo


27 komentarzy:

  1. Dobre zmiany :)
    Jaki fajny chomik!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam do Ciebie maila :)

      Usuń
    2. nie ma za co :) :* wysłałam wersję poprawioną banera ;) Może teraz będzie lepiej :)

      Usuń
  2. He's soooo cute! Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? We also have a giveaway going on right now! xx

    Blog: sixthtractate.blogspot.com

    Enter our current Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie musze sobie kupic biale trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie :) świetny chomik..:D też sobie muszę kupić jakies trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też takich butów potrzebuję:) słodziak z chomika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, ładne te buty! ale o białe faktycznie trzeba dbać. sama chcę kupić sobie białe conversy, dlatego znam Twój ból ;d
    naprawdę jak Kasia Tusk? :D dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 163 cm :)
    słodki zwierzaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trampulki :)

    korzystne zmiany.. ;)

    chimik <3
    zapraszam: carolliness.blogspot.com, tez pozmieniałam na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Prawda, mam nadzieję, że jeszcze trochę z nami pociągnie bo masz już 2 lata :(

      Usuń
  10. trampki jak zawsze najlepsze ;D ja polecam szare, mniej brudu widac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie prawda, tylko kurcze jakoś te białe mnie kuszą no ale zobaczymy ;D

      Usuń
  11. Z białymi ciężko, ale da się wyczyścić. Nie wychodzę w nich często i polecam zakup czarnych, bo na nich nic nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę no właśnie a mega mi się podobają ;<

      Usuń
  12. nagłówek jak dla mnie super :)) /E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki mnie też się podoba, Ewelina zrobiła mi mega niespodziankę ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.