czwartek, 18 kwietnia 2013

Cześć Kochani! Nie było mnie kilka dni bo przyjechały moje ukochane Babcia i Siostra <3 i starałam się jak najwięcej czasu spędzać z nimi ;)

Korzystając z okazji, że byłyśmy razem zrobiłyśmy sobie hennę na brwiach ;), a dokładniej robiła nam ją moja przyjaciółka Daga <3

Przed



i po.


Powiem Wam szczerze, że mam wrażenie, że na żywo wygląda dużo lepiej, a do tego poszłyśmy wczoraj na basen i troszkę się już zmyło. 

Jakość zdjęć jest jaka jest musicie mi wybaczyć. Coś się dzieje z moim aparatem, nie potrafi złapać ostrości -.-


Plusy:

-łatwa w użyciu,
-dostępna w 3 kolorach,
-bardzo tania,
-do kupienia praktycznie wszędzie,
-różna intendywność w miarę długości 'trzymania' produktu.

Minusy:

-niestety mam wrażenie, że dość szybko się zmywa, a o wyjściu na basen możecie pomarzyć jeśli chcecie mieć długotrwały efekt,
-2  saszetki trzeba porządnie wymieszać, a nie ma w zestawie żadnego patyczka, więc musimy kombinować.

Cena: 2,5 zł w Rossmannie


Xoxo :*

22 komentarze:

  1. też kiedyś używałam i również jestem zadowolona! super Wam to wyszło ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie fajnie wygląda, ale krótkotrwała. Moja mama miała i niestety szybko schodziło ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja i tak pozostanę przy swojej ( zresztą wiesz o czym mowie). Henna jaka używam daje bardzo naturalny efekt, następnym razem wrzucę fotę przed i po

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę na taką hennę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. również używam tej henny. Rzeczywiście dość szybko się zmywa :/ ale nie zawsze, nie wiem od czego to zależy

    OdpowiedzUsuń
  6. Grafitowa chyba wyglądałaby trochę ładniej ;)
    Ale nie jest źle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie bo wychodzi zbyt siwa., a ja mam brązowe brwi :-)

      Usuń
  7. sytuacja z babcią i tak najlepsza;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie robiłam sobie jeszcze nigdy henny :D
    u Ciebie ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszło c:
    A więc ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam jej i rzeczywiście, nie jest zbyt trwała :(
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też tak myślałam po doświadczeniach z opaskami głównie z h&m'u, te kupiłam w zasadzie w obuwniczym (Centro) i są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety mam uczulenie na hennę ):

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt, ja właśnie kupiłam taką samą w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę zaskakujący efekt : *
    +Obserwuję licze na to samo : ))
    http://wiktoriaa-wiktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, właśnie myślę o jakiejś hennie, bo ja to nigdy nie robiłam, a sobie podciemniam delikatnie brwi kredką :)
    dzieki, chyba się skuszę :D

    kiss, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko potem nie chodź za często na basen ;D

      Usuń
  16. ładnie wyszło:)) też używam tej henny:)) ale jak ją zrobie to i tak czy siak maluje brwi cieniem:D użwyam jej tylko po to aby rano czy jak zmyje makijaż nie odstraszać nikogo hehe :D mam mega jasne brwi, że praktycznie ich nie widać;D


    zapraszam na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.