niedziela, 7 kwietnia 2013

Siemka Kochani! ;) Wczorajszy dzień był bardzo pozytywny! Razem z moją kochaną M. zaliczyłyśmy spotkanie z dziewczynami w Gliwicach ;) Wprawdzie był to mega spontan ale pomyślałam -czemu nie?
Było naprawdę fajnie ;) Spotkałyśmy się m. in z Theduedonne i nie żałujemy! Więcej takich meeting' ów ;**



Zapraszam do wyprzedaży mojej szafy ;*

A teraz właściwy temat dzisiejszego posta. W tym miesiącu udało mi się wykończyć parę rzeczy. Od pewnego czasu mam na tym punkcie tzw. 'bzika', wydaje mi się, że to za sprawą you tube, gdzie każdy pokazuje swoje 'denka' ;) Uwielbiam jak mogę coś zużyć do końca, wyrzucić puste opakowanie i w związku z tym kupić sobie coś nowego ;p




Żel pod prysznic Palmolive to zdecydowanie mój ulubieniec. Pachnie po prostu przepięknie. Kosztował jakieś 8 zł więc cena jest ok. Na pewno kupię ponownie! 
Następna jest odżywka z Loreal'a Elseve. Sama w sobie jest bardzo fajna, włosy są bardzo miękkie i gładziutkie, jednak z racji tego, że miałam ją już całe wieki to nie chciałam ryzykować i używałam jej do pielęgnacji pędzli (jak widzieliście kilka postów niżej).









Perfumy z Ralph'a Lauren'a. Zapach powalający, ale jej nie wyrzucam!  Z racji tego, że pusta buteleczka nadal pachnie zawsze wsadzam je pomiędzy ubrania. 





Antyperspirant Rexona. Powiem Wam szczerze, że myślałam, że ładniej pachnie.. Pod koniec używania zapach mnie już nawet drażnił więc raczej nie kupię ponownie. Samo działanie naprawdę na tak! Skuteczność świetna, ale brudzi trochę ubrania. Cena 10 zł ?




Co do tych tabletek mam mieszane uczucia.. Moje włosy i paznokcie naprawdę są w lepszym stanie. Kupiłam je z powodu tragicznie wypadających włosów i ten problem na pewno się zmniejszył, ale mam wrażenie, że zrobił mi masakrę na twarzy.. Dawno nie miałam tak okropnej cery, ale nie mam pewności, że to przez ten lek więc pewnie spróbuję jeszcze jednej kuracji. Cena - jakieś 33 zł.




Używacie czasem tej nitki dentystycznej? Powiem szczerze, że ciężko mi się co do niej wypowiedzieć bo niby działa tak jak ma działać, ale trochę się rozwarstwia co mnie osobiście irytuje. Chociaż wcześniej używałam Oral B i mam wrażenie, że tamta była tragiczna.. Kupiona w Rossmannie za jakieś 5 zł?

Zużyłam tez puder do twarzy z Synergenu, mogę przysiądź, że zrobiłam zdjęcie a nie mogę go nigdzie znaleźć -.- Tak to jest jak się ma sklerozę. Puder był świetny, mega wydajny miałam go chyba z 1,5 roku. Swoje zadanie spełniał w 100 procentach, do tego kosztował jakieś 8 zł więc na pewno kupię go ponownie.



Xoxo ;* 

25 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo za komentarz! <3
    ale fajne są takie spotkania :))) jeszcze nie miałam okazji być na takich :x

    OdpowiedzUsuń
  2. o a ja jestem z Gliwic :) pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę spotkanie udane :)
    zazdroszczę jak jeszcze nie byłam nigdy na takim spotkaniu choć bardzo bym chciala :D
    Ładne zdjęcia na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) fajny pomysł z wkładaniem buteleczek między ubrania, muszę wypróbować, pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten puder z Synergenu ;) u mnie też denko pierwsze w życiu ;D zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że tak. Zawsze może się ktoś znajdzie i coś kupi :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na wypadanie polecam Kozieradkę, która wmasowuje się w skalp więc nie ma obaw, że pogorszy się nam stan naszej cery ;)

    Dzięki za wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam te nić dentystyczną i mnie też irytowała ;)
    nominowałam cię do liebster award ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje i zapraszam do mnie. Jesli chcesz rowniez mozesz polubic mnie na FB :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tych perfum od Ralph'a Lauren'a.

    OdpowiedzUsuń
  12. haha mnei zawsze irytuje, jak "skończę" dezodorant, a on tam jeszcze jest tylko ja go nie mogę wydobyć bo mi plastik przeszkadza ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.