wtorek, 30 kwietnia 2013

Już ostatni tego roku.. ;) Dziś są urodziny mojego taty, dlatego świętujemy! ;)

Pyszny, malinowy tort zrobiła moja siostra, razem z siostrzeńcem czatowaliśmy na 'sępa' wylizując miski... ;D





Tort to jeden z prezentów dla taty- był przepyszny!

Potem udaliśmy się do góralskiej chaty, uwielbiam Takie klimaty ;)

Przy okazji strój dnia ;D


Z kochanym Urwisem ;)






Z sokiem zawsze spoko ;D


Wybaczcie, że mam na twarzy tylko tusz do rzęs, ale mam 'wakacje' i lenistwo wygrywa ;D

Koszula - Stradivarius
Bokserka - New Yorker
Spodnie - Cubus
Buty - Converse
Lakier - Essie Camera

I na koniec mały bonus z moją kochaną Księżniczką <3 





Xoxo ;*




34 komentarze:

  1. aaa ! tort niesamowity, nie jadłam nigdy takiego, musi być pyszny !:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Olka, gdzie były robione te zdjęcia,chodzi mi o miejscowość?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mam teraz smaka na takiego torta. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne te herbatniki wkoło tortu :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  5. tort <3
    widzę, że znalazłaś w końcu koszule - Stradi, nigdy nie zawodzi heheh;)
    jaka księżniczka już duża:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny tort, pysznie się prezentuje :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aale śliczny tort! wygląda przepysznie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Alw fajnie tak spędzać imprezy okolicznościowe rodzinne ;D 100lat dla Taty :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaale fajny torcik ! ;dd

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pycham!
    No i oczywiście wszystkiego co najlepsze dla taty! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tort wygląda przepysznie :)
    nawet bez makijażu wyglądasz ładnie :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tort wygląda na przepyszny.. przepis rodzinny czy może dysponujesz linkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to faktycznie nie problem.. :) Ładnie się prezentuje, od razu skojarzył mi się ze zbliżającym dniem matki. :)

      Usuń
    2. zgwałcę siostrę o proporcje i podam! ;)

      Usuń
  13. Jeejuu, ale pyszności :D
    bardzoo ładne zdjęcia :*
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje za odwiedzinki :))
    genialnie wygląda ten torcik :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu mogę komentować ;) Total jeans look pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale ostatnio bardzo mi się zmniejszyła objętość... :<

      Usuń
  17. cudowna koszula ;) ale i tak Mała powala wszystkich i wszystko ;) boska jest ;) wyglądasz na baaardzo sympatyczną dziewczynę ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.