czwartek, 11 kwietnia 2013

Cześć Kochani! Dziś chciałam Wam przedstawić pokrótce moich dobrych znajomych.
Mam oczywiśćie na myśli cudeńka, które ratują mnie przed bliznami, przesuszonymi ustami, powiekami i moimi największymi zmorami.. - opryszczką i pękającymi kącikami.


1. Cepan - wybawiciel mojej młodości.. Mając 3 lata wylałam na siebie wrzącą herbatę, rajstopy 'wtopiły' mi się w udo. Tragedia. Mój tata regularnie przez 1,5 roku smarował je Cepanem 2 razy dziennie. Do dziś nie mam ani śladu. Jak dla mnie ta maść jest rewelacyjna. Używam jej zawsze na wszelkie ślady po wypryskach. A kosztuje dosłownie kilka złotych.

2. Maść cynkowa jest świetna na 'świeże' nabytki. Najlepiej posmarować je na noc i naprawdę szybko wysychają. Koszt to jakieś 5 zł. Używam na zmianę z Sudocream'em ;)

3. Cortineff maść, która wprawdzie jest na receptę, ale uwielbiam ją. Jest idealna na wysuszone powieki, a to po basenie zdarza mi się niestety często :( Ceny nie pamiętam..

4. Starazolin - zawsze ratuje mnie gdy alergia atakuje :< Moje oczy są bardzo wrażliwe, a objawem alergii jest okropne swędzenie i pieczenie. Krople naprawdę mi pomagają ;)

5. Sachol pomaga na wszelkie afty, które ja nabywam - jak na łamagę przystało - 'dziubiąc' się szczoteczką do zębów ;D To moja zmora. 

6. Hascovir, pomaga w walce z opryszczką, choć jak ta już wyjdzie to walka jest z góry przegrana i trzeba czekać aż zaschnie, choć na pewno sam proces zasychania ta maść przyspiesza. Osobiście preferuję Heviran - tabletki przeciw wirusowe, których zażywamy gdy tylko coś nas 'zaswędzi'.

7. 'Jajeczko' z Oriflame, natłuszcza i chroni popękane usta.

8. I magiczny kremik z apteki, napisy się wytarły więc nie jestem w stanie powiedzieć jak się nazywa. Wiem tylko, że to 'maść na zajady', a z tymi męczę się najczęściej. Każda wizyta u dentysty, czy kwaśna potrawa jest sprawcą popękanych kącików.. Jedyne co wtedy robię to natłuszczam je, smaruję tą maścią i zażywam witaminę B kompleks. 


A teraz coś pysznego!





MAGIC STARS <3 pychota!


Xoxo !

25 komentarzy:

  1. aaaaa!!!! MAGIC STARS!!! ;D skąd maszzz??!;D mniam mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się niestety często robią afty i chyba najlepszy jest na to Dentosept :)
    Szkoda, że nie pamiętasz nazwy tej maści na zajady :P

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaa Magic stars!!!! skąd masz ??? w którym sklepie ?:D hmm Pierwszy raz słyszę o numerze 1 cepan?? czy można go kupić w aptece?? hmm może by uratował moje potrądzikowe blizny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w Anglii :( Cepan to maść na blizny, pachnie czosnkiem ;D ALE da się przeżyć.

      Usuń
  4. Jajeczko z Oriflame mam i bardzo lubię, u mnie nazywa się je 'miodzikiem' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba każda z nas ma taką apteczkę, do której sięgamy z nadzieja szybkiego ratunku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mama swoją własną apteczkę :) no i pare podobnch specyfików w niej :)
    nie które na prawdę ratują życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o nieeeee gdzie Ty kupiłas magic stars??????

    OdpowiedzUsuń
  8. łoooo gdzie dorwałaś magic starsy ?! blagam chce je ;D podziel sie chociaz jednym :D

    a na penwo musze kuic sobie cepan i sachol :D:)) przydtana notka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. nic z tego nie używam ale zrobiłaś mi ogromną ochotę na coś słodkiego :3
    http://ganjatrrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tak myslałam :D Anglicy to szczęściarze ;D Czego tego juz w Polsce nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sachol zawsze mam przy sobie;p

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę ja też mam problemy z zajadami ;< to jest okropne.

    OdpowiedzUsuń
  13. właściwa pielęgnacja skóry i wszelkich problemów z nią związanych jest bardzo ważna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sachol jest wybawicielem! Zastanowię się nad maścią nr 2, przydałoby mi się coś takiego. Obserwuję Twój blog i serdecznie zapraszam do mnie! :) http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam mniam, magic stars! :D
    Uwielbiam je, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. AAA, kocham te gwiazdki *o* Tak dawno ich nie jadłam :(
    Jesteś chętna na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm gwiazki super!!! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  18. Sachol !!! niezbędny

    MAGIC STARS <3 - smak z dzieciństwa ... no może nieco starszego dziecka ;-)))


    ;-*


    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam do grona obserwatorów ;-)))

    ŚCISKAM ;-***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.