poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Cześć Kochani! Dziś trochę o sławnych maseczkach z Perfecty, a mianowicie tej z wyciągiem z gruszki, z glinką termalną. Użyłam jej już chyba z 3  raz.

Maseczka przeznaczona dla osób z cerą trądzikową, do używania 2-3 razy w tygodniu.


Od producenta: '..dokładnie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i nadmiar tłuszczu oraz skutecznie wysusza wypryski, dodatkowo odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność, a także matuje skórę na wiele godzin. Maseczka ma silne właściwości nawilżające i wygładzające, dzięki czemu cera nabiera zdrowego kolorytu oraz staje się elastyczna i aksamitnie miękka w dotyku.'

                   
Oczywiście musiałam wjechać na brwi, przecież to nie byłabym ja.... ;)




Moja opinia: Maseczka faktycznie dobrze oczyszcza skórę, muszę przyznać, że twarz jest delikatna i miękka, matuje ale nie zachwycałabym się nad jej właściwościami nawilżającymi. Może skóra nie jest typowo sucha, ale mimo wszystko czuję, że zaraz pójdę po krem nawilżający. Niekoniecznie zgadzam się też z odblokowywaniem porów, ale to zapewne zależy od cery. 


Plusy:
-naprawdę oczyszcza,
-posiada przyjemny gruszkowy zapach,
-łatwa dostępność,
-daje poczucie świeżości na twarzy,
-cena - ok. 2 zł
-wydajna - wg mnie starcza spokojnie na 2 razy
-to co dla mnie ważne - łatwo się otwiera, nie muszę maltretować moich zębów gdy nie ma w pobliżu nożyczek ;)

Minusy:
-ciężko się ją zmywa, ja do tego celu używam gąbeczki kupionej w Rossmann'ie bez niej ani rusz,
-naprawdę wierzyłam, w 'odblokowanie' porów.. ;P




Xoxo ;*

20 komentarzy:

  1. Ja ją czasem lubię sobie zaaplikować, ale cudów nie robi. Chyba mi tak zostało z czasów gimnazjum/liceum kiedy jej używałam jeszcze wtedy w innym opakowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię maseczki z Perfekty, tą też używałam, nawet fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez myslalam ,ze cos mi pomoze a tu rozczarowanie ..

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię te maseczki :D
    Ostatnio kupiłam z aloesem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja generalnie bardzo lubię maseczki z perfecty:) fajny i ciekawy blog:)
    obserwuję! Pozdrawiam:)
    Zapraszam również do mnie - http://wbrewzasadoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ją kiedyś, ale niestety całkiem nie pamiętam jak się sprawowała ;) ale zapach był zabójczy ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię maseczki z Perfecty ;D Tej używałam niedawno i ten zapach jest po prostu zabójczy ;)Niestety u mnie też z porami nic nie poradził.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś i potwierdzam twoje zdanie w 100%.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nice review
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dziś Twój humorek? Bo ja jestem tak zła, przed chwilą przez przypadek skasowałam sobie 90 komentarzy na blogu...chyba tez Twój :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja, bardzo przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ją bardzo lubie :)

    www.cookplease.blogspot.com zapraszam na gnocchi! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też ją próbowałam, fajna, ale nie nadzywczajna - podobał mi się jednak jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo ja też ją miałam i myślę, ze dobrze się sprawdziła;))
    zapraszam Cie do oceny mojego nowego makijażu:) pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz bardziej przekonuję się do perfecty

    OdpowiedzUsuń
  16. haha dzisiaj już nie jest kalorycznie ;D

    http://cookplease.blogspot.com/ zapraszam na łososia ze szpinakiem!

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię maseczki Perfecty, ale tej jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam takiej maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie masezki, szkoda ze ciezko sie zmywa ale i tak chyba sprobuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również testowałam tą maseczkę. Niestety cera bez zmian :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.