niedziela, 14 kwietnia 2013

Moje paletki sleek ;)

Opublikowała Anullac. 43 komentarzy
Moi Drodzy, z racji tego, że nie zdążyłam dziś zrobić zdjęć cieni za dnia, postanowiłam wrzucić Wam mini zapowiedź tego co jutro dodam ;)




Posiadam trzy paletki - Oh so special, była moją pierwszą dlatego darzę ją ogromnym sentymentem ;)
Można nią wykonać idealny makijaż zarówno na dzień jak i na wieczór ;)

Snapshots ma kolory idealne na wiosnę czy lato, wprawdzie posiada więcej perłowych cieni, ale co tam, latem można się świecić ;D

Na koniec moja najnowsza zdobycz (walentynkowa). Ultra mattes darks jest po prostu piękna. Można nią stworzyć niesamowite makijaże, szczególnie te wieczorowe, choć jest też kilka delikatniejszych cieni ;)

Edit: Przybywam z kilkoma zdjęciami! Obiecuję też, że niedługo wykonam jakiś makijaż ;) Dziś byłam na basenie więc nie widziałam sensu całej 'zabawy' skoro zaraz musiałabym wszystko zmyć.




Co do samych cieni, W WIĘKSZOŚCI są świetnie napigmentowane.
Zaznaczyłam to dlatego, że cień biały (i każdy inny w jasnym odcieniu) widoczny jest bardzo słabo. 
Z resztą możecie zobaczyć to na zdjęciach poniżej. Każdy jasny róż czy to matowy czy perłowy, beż i delikatny pomarańcz - jest praktycznie niewidoczny. No ale cóż, nic nie może być idealne..
Cienie o ciemniejszych barwach są świetne, choć trzeba uważać bo troszkę się osypują ;)




Oh so special - tej paletki używam zawsze gdy chcę wykonać delikatny, dzienny makijaż ;)





Darks ma genialne kolory! Szczególnie te niebieskie i zielone tony, mmm <3 




...., a tutaj mamy stricte wiosenne barwy Snapshots ;)





Cena - oscyluje w okolicach 33 zł plus przesyłka. Jak na taką jakość to naprawdę niewiele, porównajmy, że np cienie Inglot'a to ok. 10 zł, za 1 wkład ;)


Xoxo



43 komentarze:

  1. czekam na jutrzejszy post!!! obowiązkowo makijaż musi być zrobiony :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne paletki:)!
    ja mam dwie, ale chciałabym jeszcze Ultra mattes darks!:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. super! z miłą chęcią zobaczę makijaż ;D
    i też poluję na taką paletkę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że czekamy na makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paletka! ;-) <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy :D
    Też mam paletę, trochę większą ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ladne kolorki maja :) czekam na posta

    OdpowiedzUsuń
  8. o kkurcze ;D a ja jesczez zadnej nie mam :D Ale sprawie sobie jakas na pewno :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. JA TEŻ! zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;)

      Usuń
  10. "Oh so special" mi się podoba najbardziej!
    i do siebie zapraszam, na ciekawe placki ziemniaczane =)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam wiele dobrego o tych paletkach ;) kolory rzeczywiście wyglądają zachwycająco ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałem dużo pozytywnych opinii na temat tych paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam paletkę I-Divine Storm i bardzo ją chwalę, na pewno kupię jeszcze inne, świetnie napigmentowane cienie, bardzo dobrze trzymają się na powiece :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie! W porówaniu np. z Inglot'em, cena bardzo ciekawa. :) Oj przydałaby się taka paletka, przydałaby się! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. łoooł no niezła kolekcja, ciekawe jak się prezentują w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość skromna, są osoby, które mają z 15 ;D

      Usuń
  16. zastanawiam się nad kupnem jednej z tych paletek ale ciągle nie jestem do końca przekonana ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie będziesz żałować ;D

      Usuń
  17. Mi się marzy Sangri-la respect :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawa, ale widzę, że ma dużo bieli, a nie jestem przkeonana co do ich pigmentacji :(

      Usuń
  18. piękne kolory! :)) kurcze tak wszyscy zachwalają te paletki sleek'a a ja jeszcze żadnej nie ma :D fajne te Twoje paletki:))

    zapraszam na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę paletek! Są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i naprawdę tanie jak na takie cienie ;)

      Usuń
  20. Hej dzięki za komentarz pod moim postem,obserwuję i czesciej zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Snapshots ma przepiękne kolory! ;) ze Sleek'a moją ulubioną jest paleta Divine przez naturalne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne! Ja wlasnie przymierzam sie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem niedawno stałam sie posiadaczką mojej pierwszej paletki Sleeka Monaco - już zdążyłam ją pokochać :-) i na pewno nie jest to ostatnia moja paletka, ale na razie nie potrafię zdecydować, którą kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. też posiadam 3 paletki ;) oh so special nawet nam się pokrywa - uwielbiam ją! Posiadam jeszcze Au Naturel i Lagoon. OSS zdecydowanie jak dla mnie wygrywa :) /K.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.