wtorek, 2 kwietnia 2013

Moje pędzle do makijażu.

Opublikowała Anullac. 23 komentarzy

Cześć Kochani! Dziś post na temat moich pędzli do makijażu. Nie jest to jakaś pokaźna kolekcja, ale pomalować się już można. ;)


Posiadam pędzle kilku firm:

  • Darphin 
  • Hakuro
  • Essence
  • Shu Uemura
  • Elf
  • Giorgio Armanii

Moja przygoda z pędzlami zaczęła się od tego z Darphin, oczywiście 'napadłam' na siostrę (<3) i tak oto stałam się posiadaczką pędzla do pudru. Według mnie jest świetny, włosie nie wypada, nie odstaje, jest mięciutkie, to dla mnie 3 najważniejsze kwestie, a dodatkowo bez problemu można go wyprać.




Gdy ogarnął mnie szał na you tube'a zapragnęłam mieć Hakuro. To wtedy zaczęłam swoją przygodę z makijażem. Początki były frustrujące, ale teraz jakoś to idzie .. ;) Pierwsze pędzle Hakuro dostałam od mojego męża na zeszłoroczne walentynki. Były to H21 i H79. Dla mnie to strzały w dziesiątkę!
Hakuro H21 to mój faworyt jeśli chodzi o róż. Używam go tylko do niego. Natomiast H79 naprawdę fajnie rozciera granice między cieniami. Co do jakości oba są mięciutkie i nie wypada z nich włosie, w H21 z czasem zaczęło trochę odstawać, ale jest to jeszcze akceptowalny dla mnie stan.

Kolejny był pędzel do korektora H60. Jak dla mnie nie musiałoby go być. Kupiłam bo robiłam zakupy w sklepie internetowym i stwierdziłam, że jest tani to czemu nie? Jest ok, ale to samo można zrobić palcem ;) 

Potem było jajeczko H13. Jest prezentem, bardzo długo chciałam je kupić, ale nie potrafiłam się zdecydować ;P. Samo konturowanie jest naprawdę super! Nie wyobrażam sobie teraz nałożenia bez niego bronzera. Jest mega mięciutkie, ale ma jeden mankament, a mianowicie 'leni' się jak pies po zimie. Pod tym względem to jakaś masakra :( Staram się dbać o niego jak mogę, zobaczymy ile mi posłuży.

Jako ostatni dostałam H100. Mąż zrobił mi bogate urodziny ;P (razem z paletką ze sleek'a ;) używam go do roztarcia bronzera i różu, nie lubię jak za bardzo się odznaczają. Jest bardzo zbity, mięki i nic z niego nie wypada ;p. Ogromny plus!

Ceny: H13 ok 26 zł
          H21 ok 26 zł
          H60 ok 11 zł
          H79 ok 16 zł
          H100 ok 40 zł



Przez you tube'owy szał skusiłam się też na pędzelki Essence. Myślę, że był to strzał w dziesiątkę. Jak dla mnie kulka jest genialna. Można zrobić nią naprawdę fajne smoky. Języczkowego używam rzadziej, ale jest ok.

Ceny: oba kosztują około 6 zł więc bezcen.




Zestaw Shu Uemura dostałam kiedyś na Gwiazdkę. Jest w porządku. Pędzelek do ust służył mi w dzień ślubu i uratował mnie!! ;) Jak dla mnie minusem takiego zestawu jest to, że są w nim 2 podobne pędzelki - jeden języczkowy, a drugi niby języczkowy (?), chyba do korektora.. Nie ma natomiast żadnego pędzla do rozcierania. Dość dziwne. Ten większy może być do różu, ale jednak wolę H21. Są miękkie, nie gubią włosia i nic nie odstaje, tylko zamieniłabym ten do korektora na jakiś puchowy.

Ceny niestety nie znam.



No i dwa 'odludki'. Mini pędzelek z Elfa i z Giorgio Armani'iego. Ten z Elfa, to dodatek do eyelinera, o którym Wam kiedyś pisałam, ale powiem szczerze, jak na taką 'próbeczkę' jest naprawdę fajny. Bez problemu można nim zrobić ładną kreskę! Ten z Armaniego dała mi kiedyś moja mama. Jest on jedną z moich największych miłości ;p Pięknie wypełnia się nim brwi i robi świetne kreski!!!
Czyści się je bardzo łatwo nic się z nimi nie dzieje. A ten z Armaniego jest tak samo 'ostry' jak na początku.

Ceny: Elf'owski w zestawie z eyelinerem za 19.99
          Armani - nie znam ceny :(




Chciałam Wam jeszcze pokazać jak czyszczę swoje pędzle. Otóż nie robię nic nadzwyczajnego. Biorę mydło i kręcę pędzlem kółeczka na ręce.




Następnie nakładam odżywkę do włosów i zostawiam je na parę minut. Sprawia ona, że są jeszcze miększe ;)







Potem wszystko dokładnie spłukuję i suszę ;)






Xoxo ;*

ps. zapraszam na rozdanie u Becoming Beautifull ;) Ja już biorę udział! ;)


23 komentarze:

  1. ja również czekam :)) akurat kupiłam dzisiaj pędzel do pudru.. ale jestem ciekawa Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, uwielbiam pędzelki do makijażu sama używam Hakuro i Maestro są godne polecania:)
    Dzięki za odwiedziny u mnie;)
    Pozdrawiam
    Monia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo ja się właśnie czaje na pedzle na allegro :D Kurcze tak bardzo bym chciala w koncu sobie zkaupic jakies ;) najlepiej caly zestaw alee jak mi sie nie uda wyczaic czegos na allegro to bede kupowala sobie powoli kazdy po kolei ;D I chyba zdecyduje sie zdecydowanie na hakuro i essence ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. moja kolekcja jest dużo skromniejsza ;P ale ostatnio poszukuję dobrego pędzelka do korektora pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoją kolekcje jeszcze zbieram ;)) /E

    OdpowiedzUsuń
  6. Ruszyłam z blogiem ! :P

    Pędzli mam więcej ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana nie wiedziałam, że masz tyle pędzli;D
    niezła kolekcja:)))
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam góra do 4 pędzelków i nie takich pięknych :) Szczerze mówiąc to ich nawet nie używam... :P Może jednego :P Ale może jak kupię sobie jakieś cienie to i kupię pędzelki :P
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uzywam pedzli MAC i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest pokaźna?/, dobre sobie :D Ja mam cały jeden od Hakuro ;) Ale na tyle mi się spodobał, że już wiem, że to nie ostatni. Nie wiem jak ja żyłam do tej pory bez pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Hakuro. Polska marka która produkuje świetnej jakości i niskiej ceny pędzle? Co można chcieć więcej?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam pędzle do makijażu!:) To ostatnio moja miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę powoli zbierać pędzle z Hakuro

    OdpowiedzUsuń
  14. ja posiadam niestety tylko 3 pędzle- 1 z The Body Shopu i 2 Permana;)
    kuszą mnie te Hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne pędzle i ich higiena to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci tych pędzelków hakuro :))!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tę kulkę Essence już chyba od ponad 2 lat i jest nadal w stanie idealnym :) Poza tym bardzo lubię Ecotools do różu, pudru i cieni. Ale największym skarbem i tak jest 217 do rozcierania.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.