sobota, 6 kwietnia 2013

Sprzedam!

Opublikowała Anullac. 10 komentarzy
Cześć Kochani! Postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, które wg mnie są fajne, ale nie jestem w stanie chodzić w tylu ubraniach. Moja szafa się nie domyka dlatego trzeba czasem posłuchać rozsądku. Jeśli kogoś coś zainteresuje to dajcie znać. Zawsze mogę przesłać więcej zdjęć z różnych perspektyw ;)

Propoujcie ceny (proszę tylko o poważne oferty ;)



Rozmiar M

Sweterek z Benetton'u. Wygląda jak nowy, byłam w nim zaledwie kilka razy. ale mam za dużo 'pasiaków' w szafie.. 




Rybaczki z GAP'a. Kurcze nie umiem znaleźć rozmiaru, ale jeśli kogoś zainteresują to wszystko pomierzę i podam wymiary ;)




Bluzeczka  Colours of the World, rozmiar 40-42 czego nie rozumiem bo wygląda jak zwykła M i wcale nie jest na mnie za duża.





Bluzeczka z Bershki, rozmiar M.




Marynarka NEXT rozmiar 10.




Bluzeczka z MANGO rozmiar S.




Kamizelka / sweterek (jak kto woli ;) Scarlet Roos, nie mogę znaleźć rozmiaru, ale myślę, że to M ;)




Spódniczka z PRIMARKU, ATMOSPHERE jest nowa, jeszcze z metką, sprzedaję, bo mam taką samą, kupione były dwie ;)

Rozmiar 36.

SPRZEDANE!!

To dopiero 1 część bo nie zdążyłam zrobić zdjęć. Jutro wstawię resztę. Piszcie w komentarzach albo na anullacblog@gmail.com .


Xoxo ;*

10 komentarzy:

  1. na wiosnę trzeba zrobić wietrzenie szafy, najładniejsza czerwona bluzeczka z mango :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, ale mi też szafa się nie domyka i na razie nie pozwolę sobie na kolejne rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka z primarka *.* ale ja mam ban na zakupy i jestem przed własnymi porządkami w szafie..;/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł ...trzeba zrobic miejsce w szafie na nowe ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, są pędzle, jest ich nawet kilka, ale nie zawsze są w katalogu.

    Dziękuje bardzo, zapraszam ponownie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy, ale niestety chwilowo nie jestem zainteresowana :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Co raz więcej osób robi wyprzedaże swojej szafy ;) Mi do tej pory udało się pozbyć około 10 ubrań :D choć pozostało mi jeszcze parę razy tyle ;/
    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne ubranaka, ale nie jestem zainteresowana ;)
    Zaparszam :)
    + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.