poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wiosna!

Opublikowała Anullac. 26 komentarzy
Cześć moi Drodzy! Dziś chciałam pokazać Wam mój  lakier z Miss sporty. Widzę, że zdjęcie trochę przekłamane, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że są to tony miętowe ;)




Miss Sporty nr 14.

Wreszcie słońce. Stwierdziłam, że pokaże Wam ten lakier ze względu na to, że pasuje mi do tych dni, raz zimno raz ciepło, ale może wreszcie się unormuje.. Lakier trzyma się na moich paznokciach jakieś 3 dni więc jak na mnie to naprawdę długo! Kupiłam go jak była promocja -40% na kolorówkę w Rossmannie, zapłaciłam jakieś 3 zł ;).


Xoxo ;*

26 komentarzy:

  1. mi sie podoba nawet ten "przekłamany" kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 złote?? na pewno go będę mieć :)i to przy następnej wizycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, ależ ładny ten kolor :) Będzie idealny na nadchodzącą wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor :) Za taką cenę to prawie jak za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolor! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam lakier, świetny jest ;d obserwuje i zapraszam do obserwowania ;d http://modonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! *_*

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki delikatny kolorek, w sam raz na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony kolorek na paznokciach, cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tak czy inaczej - piekny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie u mnie na monitorze wygląda na niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolorek! Zapraszam, ja dostałam prawie identyczny tylko z innej firmy!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolorek:) pięknie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny kolor lakieru ;p

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.