piątek, 5 kwietnia 2013

Zabawa ;)

Opublikowała Anullac. 6 komentarzy
Cześć Kochani! ;) Biorąc pod uwagę fakt, że zaprosiła mnie już chyba czwarta osoba, postanowiłam się jednak zabawić.

Nominowała mnie Urodzona w Trampach (i inni.. ;P), ale stwierdziłam, że to mój blog i nie będę ślepo powielać innych. W związku z tym zamierzam odpowiedzieć na zadane pytania i nie nominować nikogo bo mam wrażenie, że ludzi to wkurza, a i tak nie jestem w stanie podać 11 blogów, które lubię, a które jeszcze tego 'nie robiły'.


  1. Styl której gwiazdy podziwiasz/inspiruje Cię?  Mirandy Kerr, uważam, że jest piękna i potrafi to zawsze subtelnie i kobieco podkreślić ;)
  2.  Lubisz wymieniać się ubraniami/kosmetykami z przyjaciółką? Tak! Zawsze uważałam, że lepiej coś komuś oddać niż wyrzucić, a jak przy okazji mogę sprawić przyjemność przyjaciółce, to nie ma nic lepszego!
  3. Absolutne „must have” na wiosnę (ubranie, kosmetyk itp.) Miętowy lakier i 'żywe' kolory ubrań czy cieni ;).
  4. Co skłoniło Cię do założenia bloga? Chęć wyrzucenia z siebie wszystkiego, zamiłowanie do 'kosmetycznego' you tube'a  i chęć dzielenia się swoimi pomysłami czy przemyśleniami z innymi ;)
  5. Czego nigdy w życiu nie ubierzesz? nie mam obecnie pomysłu :(
  6. Jak określasz swój styl? Chyba nie potrafię go dokładnie określić. Jednego dnia pociskam w dresie, drugiego 'czaruję' w spódniczkach i innych kobiecych strojach.
  7. Spodnie czy spódnice? Na co dzień zdecydowanie spodnie.
  8. Ulubione perfumy? Armani Code
  9. Co robisz z kosmetykami, które się nie sprawdziły? Wymieniam się z przyjaciółkami, mamą czy siostrami, bo może akurat dla innych będzie wyjątkowy?
  10. Podążasz ślepo za moda? Absolutnie. W szafie mam mnóstwo prehistorycznych ubrań bo po porstu je lubię i mam gdzieś co kto o tym myśli ;)
  11. Róż czy brązer? Róż, bo chyba jeszcze nie do końca radzę sobie z bronzerem ;p

Mam nadzieję, że wybaczycie mi te 'drobne zmiany'. Do zobaczenia już niebawem ;*


Xoxo

6 komentarzy:

  1. Zapomniałaś o 5 ;D też chcę miętowy lakier :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że coś mi nie pasi ;D

      Usuń
  2. podoba mi się ten 5 podpunkt ;D miedzy innymi dlatego ze od zawsze mam mase takich ciuchow a predzej czy pozniej i tak je zakladam i je uwielbiam :D

    noo wlasnie.. chcialabym clay zestaw njalepiej bo wiadomo zawsze to wygoda ale kurde ;/ nie ma szans zeby kupic w normalnej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm fajnie odpowiedzi :) W kilku rzeczach jestesmy identyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog , no i odpowiedzi też, heh :D ładny szablonik ; 3 Dziękuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.