poniedziałek, 13 maja 2013

Cześć Kochani ;) Chciałam Wam pokazać co nowego znajduje się na mojej toaletce. Niedawno zakupiłam 2 lakiery, o jednym nawet Wam pisałam, a wczoraj dokładnie pół godziny przed zamknięciem napadłam jeszcze na Rossmanna ;)

Co upolowałam?


Jedwab do włosów Biosilk - kupiłam w przecenie za 2.99 zł
Gliss Kur odżywka w spray, wiem, że ostatnio były tańsze, ale oczywiście wtedy nie miałam na nią ochoty ;D  kupiłam za 14 zł
Carmex w sztyfcie - postanowiłam wypróbować bo nie prędko będzie taki tani - 10,99 zamiast 16 zł!
Lakier Blue Lake - o nim już pisałam ;)
Kupiłam jeszcze lakier z Miss Selene jak na złość numerek jest starty, a lakier jest genialny - o nim już niedługo ;)

Przypominam o wyprzedaży mojej szafy! Może kogoś coś zainteresuje ;)
http://allegro.pl/paczka-firmowych-ubran-i3243521381.html

Xoxo ;*

10 komentarzy:

  1. Daj znać jak wypadnie ten Carmex, bo tej wersji jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa tego Carmexu

    OdpowiedzUsuń
  3. Na stronie internetowej Carmex kosztuje już chyba pół roku 11 zł ;) Przesyłka jest za śmieszne pieniądze a kupując tak jak ja cały pakiet nie płacisz nic ;) (Cytuję: W przypadku zamówienia dotyczącego Towarów w ilości przekraczającej 1 sztukę koszt przesyłki Towaru opłaca Carmex). Podsumowując nie warto ich kupować w sklepach stacjonarnych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie potrzebuję całego pakietu ;) 1 carmex starcza mi na kilka misięcy, a koszt przesyłki 7 zł do 1 produktu absolutnie mi nie pasuje ;) ps. kupuję tylko na promocjach ;)

      Usuń
  4. biosilk strasznie przesuszył mi końcówki, ostrożnie go używaj!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. jedwab - mój ulubiony :)
    daj znać jak ta odżywka do włosów. /K

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.