poniedziałek, 13 maja 2013

Miss Selene 204

Opublikowała Anullac. 14 komentarzy
Moi Drodzy, na wstępie przepraszam, ale nie jestem pewna co do numeru lakieru. Zdaje się, że jest to 204, ale głowy nie dam. Kupiłam go za całe 2.99, ale jak dla mnie jest CU-DO-WNY!

To pierwszy lakier, który utrzymał się na moich paznokciach 3 dni bez żadnej skazy, a z drobnymi odpryskami nawet pięć!

Kolor jest świetny.






Moi Drodzy, jestem pewna, że to mój ulubieniec ever!
Kolor piękny, cena śmieszna, trwałość genialna!

Xoxo ;*

14 komentarzy:

  1. kolor jest na prawdę niesamowity! bardzo mi się podoba! ja zapraszam na mojego fan paga na FB właśnie go rozkręcam, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, chyba poszukam tych lakierów w najbliższym czasie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo, ze te lakiery maja masę wielbicieli, mnie jakoś nie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam na żywo - ładny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię na lato te malutkie lakiery, można często zmieniać kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam lakier z tej firmy, kupiony kiedyś w bezcłowym. Ale jak dla mnie trochę za gęsty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolor, podejrzewam, ze na zywo wyglada jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor ma ten lakier a ty super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.