poniedziałek, 27 maja 2013

Nowości!

Opublikowała Anullac. 11 komentarzy
Cześć Kochani przychodzę do Was z obiecanymi nowościami ;)




W Rossmanie skusiłam się tylko na sławny podkład z Rimmela i antyperspirant.
Za to dziś pognałam po płyn miceralny z Be beauty i po 1 użyciu stwierdzam, że jest naprawdę fajny, ale zobaczymy co będzie dalej ;) Ogarnęłam też zmywacz do paznokci w biedrze ;P

Dwie szminki z AVON'u dostałam od mamy. Zwykłą 'nudziakową' i drugą w kolorze 'chic' - mój faworyt, jest naprawdę fajna!! 

Dam znać jak się sprawują :)

Xoxo :*

11 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tego zmywacza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miceli nie lubię ;p
    A ciekawią mnie te pomadki jak na ustach się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy fajne! Podkład i zmywacz mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie genialne szminki ! ;)
    Czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak się sprawdza podkład, mam ochotę go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię niektóre kosmetyki z Avonu, niestety są najczęściej za drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolory szminek, uwielbiam nude :)!


    Zapraszamy do nas, jeżeli masz chotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja powinnam mieć zakaz wchodzenia do rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam płyny micelarne, są o wiele lepsze niż mleczka do demakijażu ;)

    Zapraszam na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie ten podkład Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fluid swietny !

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.