poniedziałek, 6 maja 2013

Cześć Kochani! Przepraszam, że ostatnio pojawiam się tak rzadko :( Jak wiecie byłam na majówce w górach, po drodze były urodziny taty, zjechała cała rodzina i nie było czasu na bloga.

Dziś przychodzę do Was z przepisem na kolejne ciasto. Razem z siostrą (jak tradycja to tradycja ;), obstawiałyśmy słodką część imprez ;)
Przepis jest prosty więc jeśli macie ochotę to zapraszam do czytania!


Co potrzebujemy?

-krakersy - minimum 2 paczki,
-mleko,
-wiórki kokosowe,
-budyń waniliowy - 2 opakowania,
-cukier biały i waniliowy,
-masło




Mleko podgrzewamy i dodajemy do niego cukier, ilość wedle smaku, ja nie preferuję zbyt słodkich ciast.

Robimy budyń ;)



Dodajemy masełko, ilość jak kto lubi, my dałyśmy 1/3 kostki.



Nasz budyń robi się pulchniutki.. ;)


Teraz pora na wiórki kokosowe, dodajemy całą paczkę..


.. i mieszamy!


Jeśli masa jest zbyt gęsta można dolać trochę mleka.


Blaszkę szczelnie wykładamy folią spożywczą.



Pora na krakersy, które równo układamy na blaszce.


Następnie nakładamy naszą masę..


.. i przekładamy tak kilka warstw.


My gotowe ciasto wkładamy na noc do lodówki, jest najlepsze gdy smaki słone/ słodkie,
przegryzą się.


I następnego dnia wcinamy!!


SMACZNEGO!

Xoxo ;*


18 komentarzy:

  1. mniam! :)

    a co do litów.. na pewno nie byłoby tak źle! wbrew pozorom są bardzo wygodne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobię;D co z tego, że dietę mam trzymać, zrobię i będę wcinać, a co:))):D

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. yummy!<3 kocham rafaello więc jak dla mnie bomba xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasteczko wygląda przepysznie , ja tez ostatnio korzystam z odrobiny wolnego i troszke piekę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cału litr mleka na poczatek podgrzewamy czy ile? Uwielbiam smak kokosu i musze zrobić to ciasto :D /K

    OdpowiedzUsuń
  6. No naprawdę kiedyś wypróbuje .Obserwujemy? modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo leniwe ciasto! Takie w 5 minut ;> Niby okej ale dla mnie za dużo kokosu! Ostatnio mi się przejadł więc mogę na nie wpaść dopiero za miesiąc ;> ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa, aż się zrobiłam głodna :( Muszę wypróbować ten przepis, koniecznie <3
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych (jako MuffinCannibal) ;>
    xoxo
    LittleFashionLove / Facebook / Lookbook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm będę musiała spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. oooj wygląda pysznie! ja niedawno robiłam krówkę - też wyszła świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę je! Nigdy mi rafaello nie wychodziło ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pysznie !! :D


    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeej. narobiłaś mi smaka.
    nie mam zdolności cukierniczych, ale ten przepis wygląda na dość łatwy. spróbuję. mam nadzieje że nie wyjdzie zakalec. xD
    świetny blog. obserwuję i zapraszam do siebie ^^
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.