sobota, 11 maja 2013

Wibo Blue Lake / sprzedam

Opublikowała Anullac. 12 komentarzy
Cześć Kochani! Od jakiegoś czasu zamierzałam kupić błękitny lakier, ale jakoś nie było mi po drodze..
Ostatnio będąc w Rossmannie z M., ogarnęłam, że Wibo Blue Lake jest po 4.99, stwierdziłam 'czemu nie?'. I mam!  Kolor jest śliczny! Mój ulubiony od dziecka!






Przy okazji wypróbowałam lakier z kolekcji blogerek, ten jest fajny, chociaż nie rozumiem zachwytu nad kolorem Peches and Cream...

Co do trwałości, to jest przeciętna..., nie ma czym się zachwycać, ale ja i tak zmywam paznokcie co 2 dni więc powiedzmy, że mi to nie przeszkadza.

Dla takiego koloru warto olać wszystkie wady <3

Edit: Dodaję pare fot rzeczy na sprzedaż może kogoś coś zainteresuje ;)

link do aukcji : ALLEGRO









Xoxo ;*

12 komentarzy:

  1. kolorek ma naprawdę fajny, lubię takie ^^ zresztą lakierów nigdy nie dość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor co do brzoskwini to jest zachwyt nad Oleska a nie kolorem szkoda ze tak dlugo schna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego zachwytu również nie rozumiem ;)

      Usuń
  3. ma świetny kolor, chyba najlepszy z "blogerskiej" kolekcji:)
    a mój żółty lakier trzymał się 4 dni - szok!:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten niebieski z miss selen mam już 2 dzień, szok milion

      Usuń
  4. Widzę, że wyprzedajesz szafę :D
    Kolorek lakieru piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny ten kolorek lakieru, po prostu boski ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.