poniedziałek, 24 czerwca 2013

Avon Divine Lime!

Opublikowała Anullac. 20 komentarzy
Cześć! Niedawno korzystając z Avon'owskiej promocji zakupiłam limonkowy, brokatowy lakier ;)


Jedna warstwa lakieru.


Wybaczcie stan moich skórek.. Tragedia wiem ;D 


Dwie warstwy lakieru.









Według mnie kolor jest piękny! Co do trwałości to jestem w szoku bo wytrzymał na moich paznokciach
4 dni, a zmyłam go tylko dlatego, że już mi się znudził, więc mega plus!
Jedynym minusem tego lakieru jest jego wysychanie.. Sechł chyba z 2 godziny mimo tego, że spryskałam go spray'em przyspieszającym wysychanie. Pod tym względem porażka, widziałam coś takiego 1 raz w życiu, choć trzeba przyznać, że pogoda nie sprzyjała bo był to najcieplejszy dzień i wszystko wtedy 'płynęło'.


Xoxo :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolorek! Ale nie zniosłabym jakby tyle mi sechł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam mu jeszcze jedną szansę bo też mnie to dobiło :<

      Usuń
  2. nie, nie wytrzymałabym chyba 2 godzin!!! zaraz bym je uszkodziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak się stalo też w moim przypadku ;P

      Usuń
  3. to schnięcie całkowicie go skreśla

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolory :) ale tyle czasu... zwariowałabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. porażka.. muszę dać mu jeszcze jedną szansę w chłodniejsze dni ;P

      Usuń
  5. to prawda, kolor jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor ma ten lakier - też go mam i jest bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie długo schnie ;/ na moich paznokciach wszystkie schną długo, ale 2h ? wow

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcień!
    dziękuje - już pomalutku wracam do zdrowia :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam problem ze skórkami. Polecam krem na skórki z FM :)

    Zapraszam na nowy post ;*
    call-me-susan-elizabeth.blogspot.com (oraz follow na bloglovin)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek naprawdę fantastyczny;) typowy na lato:)
    Pozdrawiam i zapraszam:) - http://wbrewzasadoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.