poniedziałek, 17 czerwca 2013

Denko!

Opublikowała Anullac. 7 komentarzy
Hej! Ostatnio udało mi się dokończyć dość dużo rzeczy więc już Wam pokazuje!



1. Peeling do ciała z L'oreal'a - ostatnio używałam go nałogowo, jest bardzo przyjemny, fajnie ściera, ale jak dla mnie minusem jest zapach, nie podoba mi się kompletnie.



2. Szampon i maska z L'oreal'a dla włosów łamliwych - kocham je! Włosy były po nich idealnie wygładzone i nie miałam problemu z rozczesywaniem.



3. Żel por prysznic Darphin - tej samej firmy, z której jest mój ukochany róż! Zapach tego żelu powala na kolana, jest cudowny <3 



4. Korektor na wypryski z Avon'u - miałam go ze dwa lata, jest ok, ale raczej nie kupię go ponownie. Nie podoba mi się to, że wpada w pomarańcz i generalnie jest trochę za ciemny.




5. Podkład z Bell - mój ulubiony, kupiłam go w Biedronce za całe 4,99 ;P Miałam go jakieś 3 miesiące, jak dla mnie jest genialny. Nie zostawia plam, fajnie się nakłada i nie spływa po kilku godzinach.



6. Mała maskara z Heleny Rubinstein - próbeczka, tusz był fajny, ale moim ulubieńcem jest jego szczoteczka, którą sobie umyłam i oczywiście zostaje ze mną!



7. Elmex - żel dla nadwrażliwych zębów. Dobra może działa nieźle, ale jest tak obrzydliwie niedobry, że ma u mnie ogromną krechę..



8. Żel do mycia twarzy Clarisonic - oczyszcza fajnie, nie ściąga, ale podobnie jak kilka produktów wyżej -śmierdzi. Ja nie przepadam za takimi zapachami, niestety..


A wy bawicie się w zużywanie kosmetyków do końca? Ja ostatnio mam joba na tym punkcie ;D Dajcie znać, czy używałyście któregoś z tych produktów i jak Wam się spisywały ;)

Xoxo ;*













7 komentarzy:

  1. I ja koniecznie muszę wziąć udział w tym projeckie denko!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow to loreal ma też peelingi do ciała ;)nie wiedziałam nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych kosmetyków :))

    Ja też zawsze zużywam do końca :)))

    Buziaki

    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. nic z tego nie używam :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jedynie marki Darphin, pierwszy raz się z nią spotykam :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ten szampon z Loreal szczególnie mi się spodobał!:)) Ja tez zorbie denko w przyszłym tyg z czerwca:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.