czwartek, 13 czerwca 2013

Kolejne nowości!

Opublikowała Anullac. 9 komentarzy
Cześć Kochani! Dziś postanowiłam pokazać Wam co ciekawego kupiłam będąc u siostry w Paryżu. Powiem Wam szczerze, że jestem w szoku, bo H&M tam i tu to dwa różne światy. Nie wspomnę, że ceny dla ludzie zarabiających w Euro są śmieszne. W polskim H&M nie ma takich czadowych rzeczy jak tam, ale czemu mnie to nie dziwi...

A co kupiłam?



Dopiero po fakcie ogarnęłam, że wszystko jest niebieskie, chociaż zawsze wiedziałam, że mam słabość do tego koloru..., a wszystkich zakupów nie robiłam tego samego dnia ;)



1. Bluza z cekinami, trochę się obawiam, że odpadną, ale jest ryzyko jest zabawa, wg mnie jest piękna!




2. Bluzeczka bokserka, jak dla mnie idealna!




3. Krótkie spodenki, jak dla mnie ten kolor jest przepiękny, kupiłam je tylko dla niego ;P




4. Kolejna koszulka z cyferką, tego zbiegu okoliczności też nie zauważyłam.. ;D



5. Kupiłam też podróbkę BB w H&M, bo w Polsce nie mogłam jej znaleźć, a tam kosztowałam całe 2,5 e.

6. Moja pierwsza rzecz z MAC'a! Dostałam ją od siostry ;) Korektor Studio Finish Concealer. Zobaczymy czy naprawdę jest taki cudowny ;)


Dajcie znać co sądzicie o tych rzeczach ;)

Xoxo!

9 komentarzy:

  1. nic innego jak teraz zrobic post pt: " OOTD - łupy z Paryża"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhh zazdroszczę korektora z Mac'a :). Też uwielbiam ten kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzę że pokochałaś niebieski!:)

    http://www.efoxcity.com/read_policy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog <333

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tak różnice są i to znaczne,wiem o tym,przekonałam się i to nie raz.
    kolorek piękny!też go uwielbiam.
    Daj znać jak sprawdza sie korektor,jestem bardzo ciekawa,mam okazję go kupić i zastanawiam sie czy jest tak dobry jak mówią.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.