niedziela, 18 sierpnia 2013

Kolejne denko!

Opublikowała Anullac. 7 komentarzy
Cześć! Jestem już magistrem więc wreszcie mogę odpocząć! Czeka mnie teraz szukanie pracy ale daje sobie jeszcze chwilę, żeby odsapnąć..
Dziś kolejne denko. Nie wiem jak to ostatnio robię, ale wykańczam dosłownie wszystko. Mój aparat zaczął się psuć dlatego zdjęcia zrobiłam telefonem mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

1. Szampon do włosów Jonson's baby kupiłam okazyjnie bo za  750 ml zapłaciłam jakieś 12 zł. Po co? Z sentymentu, dla pięknego zapachu z dzieciństwa, ale to jak przesuszył mi włosy  to poezja.. Więcej nie kupię!



2. Physiogel kupiony we Francji ale z tego co wiem dostępny też w Polsce. Pięknie nawilża.  Uwielbiam go za to. Ceny nie pamiętam :(



3. Moj ulubieniec ever!Ale to już pisałam Wam wiele razy. Krem do twarzy 25+ z Ziaji, jest idealny pod makijaż. Będę wracać do niego jeszcze milion razy, ale obecnie używam Biotherm'u i muszę go wykończyć.


4. Lakier Golden Rose, seria Miss Selene 220. Lubię te lakiery, ale ten wyjątkowo szybko mi zgęstniał.. Nie wiem od czego to zależy bo reszta sprawuje się całkiem fajnie!


5. Skończył mi się też zmywacz do paznokci z Avonu. Powiem tak, bardzo go lubię i super pachnie, ale jego cena mnie poraża. Kosztuje 25 zł co wg mnie jest istnym przegięciem, ale my z mamą kupowałyśmy go w jakiejś promocji za ok. 12 zł - wciąż za drogo.



Miałyście któryś z tych kosmetyków?
Buziaki! Xoxo :*

7 komentarzy:

  1. bardzo mi miło! :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic z tych rzeczy! Zainteresował mnie szampon jb !

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten lakier i też szybko zgęstniał, ale są bardzo fajne, małe buteleczki i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z ziaji na pewno wypróbuję, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście drogi ten zmywacz ;o ale za to krem z ziaji mnie zaciekawił :D

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój zapach z dzieciństwa *.* Jak byłam mała, to nie wiedziałam, że wysusza włosy. c:

    Zapraszam serdecznie na nowy jeszcze wakacyjny post :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie zaczęłam używać szampon Johnson's..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.