środa, 28 sierpnia 2013



Cześć Kochani! Dziś przychodzę do Was z mini recenzją peelingu do ciała z Perfecty.

Swego czasu był na niego konkretny 'bum' dlatego ciekawość wygrała i kupiłam te małe cudeńko ;)
Nie żałuję w ogóle. Zanim zdecydowałam się o nim napisać używałam go jakieś 4 miesiące. 
Jak dla mnie jest absolutnie wyjątkowy!

+ przepięknie pachnie, ja mam wersję czekoladową ;)
+ ma duże drobinki dlatego idealnie ściera naskórek,
+ ma naprawdę przyjemną konsystencję,
+ wydajny,
+ dodatkowo nawilża ciało - po jego użyciu nie potrzebuję stosować żadnych dodatkowych balsamów!
+/- cena to ok 13 zł, nie jest najgorsza, ale myślę, że dycha byłaby wystarczająca

Powiem Wam coś zabawnego, peeling pachnie tak, że ma się ochotę go zjeść. 'Poświęciłam' się i nawet wzięłam odrobinę na język i uwierzcie bądź nie, ale jest nawet tak samo słodki jak czekolada ;p






Co sądzicie o tym peelingu? Zaciekawił Was? Kupicie? Dajcie znać! Ja na pewno będę do niego wracać jeszcze nie raz! ;)

P.S. Dziś stwierdziłam, że chyba mnie zabijecie ale znów zbierają mi się denka.., ale tym razem poczekam na większą ich ilość ;)


XOXO!

9 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie i kupię na 100procent :D moje denko z sierpnia będzie gigantem jak nigdy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten peeling i go lubie :) Obecnie używam owocowego z Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy się wydaje! może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling pachnie rzeczywiście bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno! więcej tego nie jedz! :D
    Fajna recenzja :D własnie poszukuję dobrego peelingu do ciała:).
    +obserwacja :*
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tego nie miałam , ale kupuję z TuttiFrutti ! I uwielbiam je ! :)
    Ojj ja też muszę się w " denko " zabawić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. musi obłędnie pachnieć :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie, nie mam żadnego peelingu w zapasie o dziwo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem peelingu cukrowego ale nie byłam co do niego pzekonana. Ale po przeczytaniu tej recenzji... chyba się jednak skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.