niedziela, 22 września 2013

Cześć Kochani, ostatnio mój mąż 'wymusił' na mnie ciasto, więc stwierdziłam, że zrobię coś naprawdę słodkiego, a nóż mu się wreszcie znudzi! (niedoczekanie ;p)

Ale do rzeczy! Co potrzebujemy?

4 jajka

1 szklanka cukru1 szklanka mąki pszennej (ja zawsze używam tortowej)1/2 szklanki mąki ziemniaczanej (skrobi)1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 kostka tłuszczu (250g) margaryny lub masłakakao
aromat wedle uznania




Rozbijamy jajka i dodajemy cukier. Całość miksujemy.


Dodajemy mąkę...


..proszek do pieczenia..


... i cukier waniliowy.


Dodajemy olejki zapachowe.



Blachę smarujemy masłem i obsypujemy bułką tartą.


Roztapiamy tłuszcz i dodajemy go do naszego ciasta.


Część ciasta wylewamy do formy, resztę zostawiamy w misce.


 

Do pozostałego ciasta dodajemy kakao - ilość wedle uznania.


Masę wylewamy do 'białej części'.



I gotowe!



Pyyycccchhhhaaaa.

Xoxo :*

10 komentarzy:

  1. wygląda smakowicie! do tego przepis bardzo prosty i szybki do wykonania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaami <3
    nigdy iast nie piekłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniaaam! zdałam sobie sprawę jaka jestem głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że mam dwie lewe ręce do pieczenia:) moja mama za to świetnie piecze, podrzucę jej przepis, na pewno się jej spodoba:) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmmmmmmmm a Ty Wiesz że chyba skorzystam i zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Smaka mi narobiłaś :D moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.