niedziela, 13 października 2013

Denko Denko Denko!

Opublikowała Anullac. 17 komentarzy
Cześć Kochani! Nie mogłam już dłużej czekać, nazbierała mi się naprawdę pokaźna ilość opakowań, których nie miałam gdzie trzymać. Zdjęcia robiłam telefonem więc jakość jest powiedzmy średniawa - sorka.


1. Keratynowa maska do włosów Kallos - więcej o niej znajdziecie TUTAJ ;)
2. Płyn micelarny Be beauty - biedronkowy, polecam!
3. Effaclar żel do mycia twarzy
4. Dove żel pod prysznic bodajże z marakują
5. Uriage peeling do ciała
6. Ziaja yego to akurat żel do mycia ciała mojego mężczyzny ;P
7. Adidas żel do mycia ciała, soft cotton, niebieski
8. Biotherm krem nawilżający na dzień - pełne opakowanie + próbka
9. Perfecta cukrowy peeling do ciała, czekoladowy, cudowny więcej TU!
10. Garnier czysta skóra 3 w 1
11. Rexona antyperspirant w kulce clar aqua crystal
12. Eveline odżywka do paznokci 8 w 1
13. Avene pomadka ochronna do ust
14. Bell Long Lasting w odcieniu 02, dla mnie za ciemny ale musiałam zużyć go do końca..
15. Armanii próbka podkładu (na zdjęciu)
16. Lancome próbka podkładu (na zdjęciu)


Zazwyczaj opisywałam Wam wszystkie produkty, ale stwierdziłam dziś, że przy tej ilości kosmetyków moglibyście się zanudzić, dlatego jeśli interesuje Was coś konkretnego z zestawu powyżej dajcie znać, a na pewno zrobię posta na dany temat :)


Xoxo :*

17 komentarzy:

  1. Dove i garnier 3w1 dobrze mi znane :) - bardzo lubię garniera :)
    Dove też każdy zapach ma bardzo przyjemna konsystencję żelu ..
    Ahh Eveline 8w1 też mi znana :)
    Ta keratyna mnie interesuje ale wlasnie zagladam w notkę z nią ;)
    kiss ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. To Uriage ma peelingi do ciała , nie wiedziałam o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dużo tego ;) Czy podkład z Bell jest wg Ciebie godny polecenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! jest świetny i na pewno do niego wrócę, ale polecam kupić najjaśniejszy odcień bo 2 jest już za ciemna na tę porę :)

      Usuń
  5. fakt sporo się nazbierało:-) mam żel Effaclar jest super skuteczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio patrzałam w rossmanie na ten żel z Dove, spodobał mi się zapach i chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest genialny i ta kremowa konsystecja <3 skóra jest po nim jedwabista :)

      Usuń
  7. Ja nie wiem keidy ja się zabiorę za denko ... ciezko mi to idzie :PP

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuuuwielbiam ten czekoladowy peeling :) w ogóle jestem bardzo czekoladowe love xD

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne denko, miałam tylko micelka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście uwielbiam ten żel z Garniera ;)
    + fajna notka :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazwa bloga była moim wymysłem, nie pochodzi od nazwiska. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze poszły ci zużycia :)
    Zaciekawił mnie podkład Armani. Jak się spisał? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.