wtorek, 1 października 2013

Hej Kochani, zbierałam się do napisania tego posta od 3 miesięcy, bałam się, że prędzej skończy mi się ten produkt niż ja zdążę pocykać fotki ;P Szczęśliwym trafem - udało się i przychodzę do Was z szybkim postem, mam nadzieję, że treściwym.

Maskę dostałam uwaga uwaga 3 MIESIĄCE temu w prezencie od szwagierki. Używam jej od tamtej pory regularnie co 2 dni i uwierzcie bądź nie, nadal się nie skończyła.

Pojemność jest ogromna bo aż litr, pudełko przyjazne i szczelne. 

Jest to chyba jeden z nielicznych produktów, bez których nie potrafiłabym się już odnaleźć w pielęgnacji moich włosów. Jest cudowny!!!

Włosy są delikatne, mięciutkie i co dla mnie najważniejsze gładziutkie (nie puszą się!),

wprawdzie nie kupiłam jej sama, ale zamawiam już kolejne opakowanie dlatego wiem, że cena jest powalająca... Całe 10 zł za takie cudo (biorąc pod uwagę wydajność 3zł/miesiąc ;) to naprawdę dobry żart! Polecam Wam serdecznie, szczerze z całego serca!!!!!!!!!!!!!!!!1








Zapraszam na instagram, link wyżej :)
Nastepne będzie już denko bo nie mam gdzie trzymać tych opakowań :(

Xoxo

13 komentarzy:

  1. Zapamiętam tę maskę :D haha ja też właśnie post o denku szykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, interesujące wpisy i super zdjęcia:)
    Na pewno będę tutaj wracał :)

    Zapraszam do mnie:
    www.modapol.blogspot.com

    Obserwujemy?:)
    Jeśli tak to zacznij

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki ;)
    Dopiero zaczynam więc muszę się zapoznać z blogowymi zwyczajami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. UUUU! Musze wyprobowac :P Potrzebuje wlasnie maske na wlosy D:
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog !!Co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie muszę kupić, już nie jedna blogerka ją ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm nic z powyższych nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Można ją kupić w którymś sklepie, czy w necie trzeba szukać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w necie za jakieś 10 zł można ją dostać ;) w sklepie stacjonarnym jeszcze nie widziałam :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.