poniedziałek, 23 grudnia 2013



Nie uwierzylibyście ile rzeczy - niekoniecznie pozytywnych może wydarzyć się u jednej osoby. Mam ostatnio tyle na głowie, że szkoda gadać, dlatego postanowiłam napisać tu coś pozytywnego, żeby poprawić humor i sobie i Wam! :)
Przygotowania do Świąt trwają pełną parą, oczywiście jak to u mnie - jeśli zbliża się jakaś okazja paznokcie łamią mi się na zawołanie ;P Zrobiłam wczoraj świąteczny manicure, mam nadzieję, że dotrwa do jutra! Co sądzicie? :)




Zdaje sobie sprawę, że jakość zdjęcia pozostawia wiele do życzenia, ale niestety musicie mi wybaczyć :(
Nie mam czasu zrzucać zdjęć z aparatu dlatego pomagam sobie telefonem :) 
Czerwień z Essie i brokatowy top coat z Miss Selene fajnie ze sobą współgrają :)

Ze względu na wysypujący się w szafce (i przy okazji denerwujący wszystkich) ryż preparowany, postanowiłam zrobić szyszki ryżowe :P Myślę, że wyglądają całkiem fajnie, a smakują jeszcze lepiej!








Patrzcie jakie cudo sprawiłam sobie na Mikołajki ;) Teraz będę mieć wszystkie przepisy w jednym miejscu, zaraz lecę dopisać ten na szyszki! :)



I na koniec jeszcze cieplutki ciasteczka!
Jestem chyba jedną z nielicznych osób, która woli je bez 'zdobienia'. Najbardziej smakują mi GOŁE! ;d



Wesołych Świąt Kochani!!!

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.