środa, 4 grudnia 2013

Nasłuchałam się wielu pozytywnych opinii o szamponach z Alverde. Z racji tego, że moja ukochana mama wybierała się akurat do Niemiec, zrobiłam jej listę 'niezbędnych' kosmetyków z DM. Jednym z nich był właśnie szampon z Alverde. Postanowiłam zakupić serię regenerującą, gdyż moje włosy w tym czasie nie wyglądały zbyt dobrze. Dodatkowo dostałam od mamy odżywkę i maskę. Pokładałam wielkie nadzieje i..... przeliczyłam się. Pewnie będę jedną z nielicznych osób, 'psioczących' na Alverde ale muszę się z Wami tym podzielić.

Jak dla mnie porażka na całej lini.
-Szampon słabo się pienił.
-Wcale nie pachniał ładnie.
-Prze okrutnie wysuszył mi włosy.
-Był MASAKRYCZNIE niewydajny.
-Nawet z odżywką włosy były szorstkie.
-Maskę mam do teraz, nie mam żadnej przyjemności z używania bo po każdym nałożeniu moje włosy są jak druty.






+Plusem jest na pewno cena.
+Skład jest naprawdę obiecujący.

Ale co z tego. Moje włosy nigdy wcześniej nie były takie łamliwe i matowe. Stanowczo NIE polecam.

xoxo

12 komentarzy:

  1. Miałam jeden szampon z Alverde, ale to była edycja limitowana i był całkiem spoko. Ale jednak Balea ma lepsze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem jakimś odmieńcem bo moje włosy wyjątkowo łatwo rozczesują się po takich naturalnych szamponach ale za to dużo szybciej przetłuszczają i mam wrażenie, że są niedomyte. A z pieniem akurat nie jestem zaskoczona bo zawiera łagodniejsze detergenty chociaż moim zdaniem to zależy co dana skóra głowy toleruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko się cieszyć moje są poplątane i klnę całą godzinę rozczesując je.. ;)

      Usuń
  3. Z serii czego nie kupować.... Zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy.. O widzę nowy wystrój bloga :D super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków, zapamiętam żeby się do nich nie zbliżać. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem szampony Alverde są słabe i też nie planuję do nich powrotu. Z Alverde polecam masła do ciała i kamuflaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Excellent information, excellent articles, will add your weblog to my weblog for my visitors to view!
    jeux de sonic

    OdpowiedzUsuń
  8. niby takie 'kosmetyki cud', a tu lipaa;/ Ola, polecam Ci odżywki z Garniera (miałam tą żółtą), skład mają lekko mówiąc średni, ale włosy są po nich mięciutkie, nie rozdwajają się i łatwo się rozczesują:)))
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. niby takie 'kosmetyki cud', a tu lipaa;/ Ola, polecam Ci odżywki z Garniera (miałam tą żółtą), skład mają lekko mówiąc średni, ale włosy są po nich mięciutkie, nie rozdwajają się i łatwo się rozczesują:)))
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ola polecam Ci odżywki z Garniera (ostatnio miałam w żółtym opakowaniu), skład mają średni, ale włosy są mięciutkie, nie rozdwajają się i nie ma problemu z rozczesaniem:)))
    :***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.