czwartek, 9 stycznia 2014

Naprawdę się staram!

Opublikowała Anullac. 11 komentarzy
Ostatnie 2 dni poszły mi całkiem całkiem, niestety nadal nie jestem w stanie odmówić sobie zjedzenia chociaż 1 czekoladki, ale pracuję i nad tym ;p

Jak na złość zaskoczyła mnie 'ukochana przyjaciółka' - opryszczka wargowa, przez co nie mogę pływać :<
Dzielnie za to walczę na rowerku stacjonarnym!

Dziś mam dzień rozpusty przyznaję, ale mimo to, staram się trzymać w założonych kaloriach i rowerek obowiązkowo!


A to moje nowe cudeńka :)

11 komentarzy:

  1. lepiej zjadać po jednej czekoladce dziennie niż odmawiać sobie, a potem pochłonąć kilka na raz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie umiem odmówić sobie czekoladki :) Śliczna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cienie dziś wybrałyśmy :) Nie mogę się napatrzeć na tę paletkę.
    PS. Nie mogę się też doczekać, kiedy jutro użyję 1 raz tego różu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zestawienie :) szkoda, że to nie gotowa paleta. Sama zwykle kupuję cienie które mi się podobają, a nie koniecznie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam dzisiaj dzień bez słodyczy i jest strasznie :D zajadam chyba z 10 mandarynkę żeby zagłuszyć ten głód :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przez krioterapię mam teraz przesrane -.- chodzę i jem ehhh

      Usuń
  6. wooow! piękności! bardzo moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja pierwsza, powoli kompletuję i jestem zachwycona!

      Usuń
  7. Powodzenia zatem :) Piękna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj cudowna ta paletka, uwielbiam takie kolorki:) Chcę taką!!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje! Sprawia mi to ogromną radość ;) Pozdrawiam! Anullac.